Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RC1 remote control nog/niet meer bruikbaar op 7D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• RC1 remote control nog/niet meer bruikbaar op 7D?

Wie vertelt het mij, uit eigen ervaring...

Dré

Re: RC1 remote control nog/niet meer bruikbaar op 7D?

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb hier wel een handleiding (pdf) van de 7D op mijn computer staan, en daar staat die toch bij het "systeemoverzicht" (pagina 250-251).

De eerste pagina waar op uitkwam via Google was deze:
    Is the Canon RC-1 Wireless Remote right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!

Daar staat de 7D ook bij het lijstje van camera's waarop die RC-1 bruikbaar is.
    In de handleiding van de 5D MKII staat die er ook bij, maar ik heb zelf alleen de RS-80 N3 (= niet draadloos).
    Last edited by Black B@ndit; 17 april 2010, 10:13.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Heb ook gegoogled hoor voor ik hier kwam, en daar heb ik meermaals gezien dat er geen IR meer is op de 7D...

Comment

Ik heb de (Hama) RS-80 E3 (en da's wel nen draadloze), en die past even vrolijk op de 50D als op de 7D. Zelfde geldt trouwens voor de draadontspanner (Micnova MQ-S1) die ik onlangs heb bijgekocht en die ik vandaag de dag eigenlijk prefereer.
        Maar het klopt dat de RC1 remote vermeld staat bij de accessoires voor de 7D.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

opgelucht!

Comment

Working...
          X