ik kocht onlangs een eos300d bij bogemann in genk (België). ik ben er heel tevreden over het toestel en de service. nu ben ik op zoek naar een extra lens. bij het toestel was een 18-55 / f 3.5 - 5.6 lens. nu wil ik een extra zoomlens om bvb. foto's te trekken bij voetbalwedstrijden. wie geeft mij goede raad?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lens voor eos300D
Collapse
X
-
lens voor eos300D
eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
--- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---Labels: Geen
-
-
Welkom joske de Leeuw. Als je eens ronddoolt op dit forum (= camera's en accessoires), dan zul je een pak voorstellen vinden. Kijk gewoon maar naar de topics die over de 300D of 10D gaan, die gebruiken dezelfde lenzen.
Veel zal echter ook afhangen van wat je van plan bent om met je nieuwe speeltje te gaan doen (en natuurlijk wat je budget is).
Vbn: natuurfotografie, snelle autokes fotograferen, portret, etc.
-
wat is je budget en wat verlang je van de beeldkwaliteit???
op voetbla evenementen heb je infeite wel nog redelijk wat zoom nodig plus nog wat lichtsterkte ookvisit my website : http://www.freewallpapersite.com
Comment
-
Ik heb me juist ook eens lens besteld bij www.kamera-express.nl voor €199 die in aanbieding stond (vroeger €244). Het is een lens van Canon zelf (redelijke goede specs...). Het is een 90-300 met USM. Verzendingskosten naar België zijn €20. Mss eens een kijkje waard? Als je op de site je weg niet vindt, laat dan iets weten, dan geef ik je een link of wat meer uitleg...
GreetzGarfield007 **BD0188BE**
Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor
Comment
-
mijn budget voor de lens is max 500 euro maar het mag natuurlijk ook minder. het is niet de bedoeling om groot (meer dan 20 X 30) af te drukken.eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
--- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---
Comment
-
deze lens hier misschien canon ef 75-300 mm f4.0-5.6 iii usm, niet echt heel lichtsterk maar met de isowaarde op te voeren raak je ook al een heel eind.
visit my website : http://www.freewallpapersite.com
Comment
-
Comment