Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF PCMCIA Adapter ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CF PCMCIA Adapter ?????

Wie zou mij voor morgen (ik weet het, short notice) een PCMCIA Compactflash adapter kunnen lenen.

Je krijgt hem maandag gegarandeerd terug.

Het zit nl zo dat ik vroeger zo ene had, en ik dacht dus nog steeds, maar die is ondertussen weg/verloren/onvindbaar geworden.

Ik ben van grote omgeving Antwerpen, dus als er hier iemand in de buurt woont, gaarne.

Alvast bedankt.

Hallo Tom,

De mijne mag je gerust lenen, je weet waat ik woon
    Saluti,

Pascal

Comment

Pascal, ik zou vanavond ff tot in Grimbergen moeten gaan, niet zo ver van je denk ik, toch ?

Kmoet alleen nog bellen naar Grimbergen om te zien of het kan vanavond. Ik laat je nog iets weten.

Comment

Grimbergen is niet veraf, dus je ziet maar.
        Saluti,

Pascal

Comment

Hallo Tom,

je mag mijn adapter komen halen indien je wenst.
          ik woon In Kontich dus niet zover uit de buurt.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Allemaal bedankt, maar ik herinner mij plots dat ik die aan iemand had gegeven om te depanneren en vermits ik geen laptop meer heb, heb ik d'r niet meer aan gedacht.

Soite, kga zodadelijk ene halen bij Grobet. Voor 15€ kunde nie sukkelen.

PS : Pascal, ik moet sowieso om 20:30u in Grimbergen zijn, en jij hebt lekkere kofie, dus misschien ......

Comment

Working...
            X