Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkt cartridges

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Inkt cartridges

Hoi allemaal,

Weet er iemand waar ik goedkoop inktcartridges kan bestellen via Internet (of gewoon in de winkel) voor de Epson Photo 890.
    Wat heeft voorkeur, echte Epsons of zijn er ook goede vervangers te koop (met chip want ik wil niet gaan zitten knoeien).

Thanks...
    Pedro

============
    Nikon D70
    ============

Verscheidenen hier halen hun inkt bij www.qjet.be , zij hebben zelfs chip resetters...
    Ook www.inkclub.com is hier al op dit forum vernoemd.
    Saluti,

Pascal

Comment

Thanks PAscal, ik heb net een bestelling gedaan bij inkclub.
      Mooi een gratis cartridge ter kennismaking, nu maar hopen dat de kwaliteit vergelijkbaar is.

Groeten,
      Pedro

============
      Nikon D70
      ============

Comment

Ik koop altijd mijn inktpatronen op de computerbeurzen hier te lande...
        Het merk is Colorjet, van zeer goede, zoniet betere kwaliteit als de originele Epson en Canon patronen.
        En ze zijn op de computerbeurs spotgoedkoop.

Comment

Originally posted by mic
          Het merk is Colorjet, van zeer goede, zoniet betere kwaliteit als de originele Epson en Canon patronen.
          Hey Mic,

Hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheid van die inkt? In één van de vorige threads had je gezegd eens een test te doen.
          Ik heb nog niet onmiddellijk inkt nodig, maar ik ben wel sterk aan het twijfelen of ik nu canon of colorjet in de toekomst ga kopen. Mijn bedoeling is dat de foto's toch zo lang mogelijk goed blijven.

Oli.

Comment

'k Zit met dezelfde vraag,Oliver.De Canonprints zijn werkelijk zeer goed maar de houdbaarheid...wie kan daar inderdaad enige klaarheid over brengen?
            Danny's Photosite

Comment

Originally posted by roadrunner
              'k Zit met dezelfde vraag,Oliver.De Canonprints zijn werkelijk zeer goed maar de houdbaarheid...wie kan daar inderdaad enige klaarheid over brengen?
              Zoals ik al eens eerder verteld heb, is er met de houdbaarheid niets mis. Ik gebruik wel de originele inkt en photo paper plus (270gr) van canon. Het enige wat ik wel nog kwijt kan is dat mijn nieuwe (de i865) nog betere prints maakt dan mijn vorige (i850) en dat er na een maand of 4/5 nog geen enkel verschil te bespeuren is met het origineel. Ik heb ze wel niet op het dashbord van mijn auto gelegd Als je twijfelt mag je altijd eens komen testen (de 865 - 850 is al verkocht), ik heb trouwens nog een 865 staan, nieuw in de doos (nog verzegeld).

Oli.

Comment

Originally posted by Oliver
                Originally posted by roadrunner
                Zoals ik al eens eerder verteld heb, is er met de houdbaarheid niets mis. Ik gebruik wel de originele inkt en photo paper plus (270gr) van canon. Het enige wat ik wel nog kwijt kan is dat mijn nieuwe (de i865) nog betere prints maakt dan mijn vorige (i850) en dat er na een maand of 4/5 nog geen enkel verschil te bespeuren is met het origineel. Ik heb ze wel niet op het dashbord van mijn auto gelegd Als je twijfelt mag je altijd eens komen testen (de 865 - 850 is al verkocht), ik heb trouwens nog een 865 staan, nieuw in de doos (nog verzegeld).

Oli.
                Dan heb ik je verkeerd begrepen.Daar je het over de houdbaarheid van de inkt had dacht ik dadelijk dus aan de bewaartijd van de prints zelf

Bedankt voor het aanbod,Oli!Ik wacht nog ff af wat betreft een printer en mijn portefeuille is eigenlijk ook leeg geplunderd momenteel.Ben nog maar een kwartierke terug thuis daar ik in Eindhoven een tweedehands Lowepro Trim trekker ben gaan ophalen die ik gekocht had via Marktplaats.nl.
                Dus weeral centjes uitgegeven.De photoprinter zal nog ff moeten wachten
                Danny's Photosite

Comment

Working...
                X