Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D firmware update beschikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 300D firmware update beschikbaar

Let wel op, deze mag/kan enkel geïnstalleerd worden op camera's met firmware-versie 1.0.2

Schijnt niet spectaculair veel te veranderen, enkel dit :

1) It increases the reliability of RemoteCapture application when the camera is used.
    2) It increases the reliability of operations when used on Windows XP and Mac OS X with [PTP] selected in [Communication
    Mark (300D)

Ik weet niet of het waar is maar naar het schijnt maken fabrikanten van de firmware updates gebruik om "verborgen" verbeteringen uit te voeren. Ik verklaar mij nader, ze zijn niet altijd geneigd om bepaalde fouten of bugs openlijk gaan toe te geven, zeker niet als het een toestel betreft dat nog maar net op de markt is omdat dat hun imago niet ten goede komt. Dus smokkelen ze naast de opgegeven verbeteringen ook andere zaken in zo'n update, met als gevolg dat het toch altijd aangewezen is deze uit te voeren op je toestel, ook al zie je niet onmiddellijk een voordeel in de opgegeven verbeteringen.
    Mark (300D)

Comment

Geen idee of het zo werkt maar ik verkies een fabrikant die uitkomt voor zijn fouten en actief naar oplossingen zoekt.
      Er zijn fabrikanten die nooit een andere firmware brengen ook al zijn er problemen met het betreffende product. Anderen brengen dan weer met de regelmaat updates uit ook al gaat het soms om kleine dingen.
      Bedrijven die open kaart spelen over de bestaande problemen geven mij meer vertrouwen. Ik heb wel de indruk dat men tegenwoordig een product te snel op de markt brengt gezien de vele updates die nadien nog volgen en dit door de moordende concurrentie. Een leuk voorbeeldje is de markt van de videokaarten. Nvidea brengt om de haverklap een nieuw model uit maar je moet eens kijken hoeveel versies van drivers er nog volgen.
      Indien een bepaalde firmware-update niet nodig lijkt dan kan je ze naar mijn mening ook beter niet uitvoeren. Soms kan het meer problemen veroorzaken dan verhelpen
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Working...
      X