Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe D90 gebruiker ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe D90 gebruiker

    Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    Al 1,5 jaar in het bezit van een D90 en nog geen moment spijt gehad. Eens gekeken naar de 550D maar Canon heeft geen alternatief voor de 18-105VR en in verhouding moet de D90 zeker niet onderdoen.

    Succes ermee


    zou ik niet durven zeggen , Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe D90 gebruiker

      zou ik niet durven zeggen , Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 I
      Euh dat weet ik wel maar die is bijlange zo goed niet als de 18-105VR...dat bedoelde ik met geen alternatief.

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe D90 gebruiker

        Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
        Euh dat weet ik wel maar die is bijlange zo goed niet als de 18-105VR...dat bedoelde ik met geen alternatief.

        En wat is er niet goed aan , dezelfde f/waarden en heeft ook image stabilizer
        Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe D90 gebruiker

          Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
          En wat is er niet goed aan , dezelfde f/waarden en heeft ook image stabilizer
          En dat betekend dat een lens even goed is? Wat dacht je van scherpte, bokeh, autofocus snelheid,...
          Het is niet omdat 2 lenzen dezelfde F waarde hebben en hetzelfde bereik en allebij stabilisatie dat ze evengoed zijn!
          Denk even na voor je zo'n antwoord geeft.

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe D90 gebruiker

            Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
            En dat betekend dat een lens even goed is? Wat dacht je van scherpte, bokeh, autofocus snelheid,...
            Het is niet omdat 2 lenzen dezelfde F waarde hebben en hetzelfde bereik en allebij stabilisatie dat ze evengoed zijn!
            Denk even na voor je zo'n antwoord geeft.

            Jaja tis makkelijk hé om andere merken af te breken , kzie de mensen die met zulk lenske foto's nemen hun wenkbrouwen al fronsen,beter zelf eens nadenken voor je iets afbreekt en eerst even hun mening vragen , en wat foto's naast elkaar leggen om te vergelijken en dan heb je misschien recht van spreken dat die van nikon beter is.
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe D90 gebruiker

              Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
              Jaja tis makkelijk hé om andere merken af te breken , kzie de mensen die met zulk lenske foto's nemen hun wenkbrouwen al fronsen,beter zelf eens nadenken voor je iets afbreekt en eerst even hun mening vragen , en wat foto's naast elkaar leggen om te vergelijken en dan heb je misschien recht van spreken dat die van nikon beter is.
              Ik denk dat je ook beter moet lezen, want ik heb nergens gezegd dat de Nikon beter is ofwel? Nee ik heb gezegd dat jij fout was in het zeggen dat beide lenzen even goed zijn omdat ze beide IS hebben en dezelfde f-waardes hebben. En dat is dus niet waar want hoe goed een lens is ligt daar helemaal niet aan.
              En ja ik heb al wat gezocht over die 18-135mm en hij is niet zo goed als de Nikon 18-105mm, heeft dat met merken te maken? Nee, er zijn ook zeer slechte lenzen van Nikon en de primes van Canon zijn ook algemeen beter dan die van Nikon MAAR het is nu eenmaal dat de kit lenzen van Nikon algemeen beter zijn dan de Canon kitlenzen. Maar niet veel meer hoor.

              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe D90 gebruiker

                Oorspronkelijk geplaatst door remorfer Bekijk bericht
                Hi,

                veel succes met je nieuwe kit
                Welke vraag wilde je eigenlijk stellen?

                Greetz,

                JD
                Op BD hoeven niet altijd vragen gesteld worden, je mag hier ook wel je verhaal vertellen, je hart luchten etc etc
                Veel succes met je toestel en lenzen.

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe D90 gebruiker

                  Thx
                  Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR f 3.5-5.6 + 70-300mm VR f 4.5-5.6G AF-S

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuwe D90 gebruiker

                    Jaja tis makkelijk hé om andere merken af te breken , kzie de mensen die met zulk lenske foto's nemen hun wenkbrouwen al fronsen,beter zelf eens nadenken voor je iets afbreekt en eerst even hun mening vragen , en wat foto's naast elkaar leggen om te vergelijken en dan heb je misschien recht van spreken dat die van nikon beter is.
                    Leer Google eens gebruiken...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuwe D90 gebruiker

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                      Leer Google eens gebruiken...
                      Ooh maak jij foto's met google , sorry dat wist ik niet,
                      dan zal je wel gelijk hebben zekers,o by the way niet alle reviews geloven hé,zoals ik al zei,foto's naast elkaar en dan vergelijken.
                      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuwe D90 gebruiker

                        Raar want alle reviews zeggen hetzelfde, dus ze liegen allemaal?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuwe D90 gebruiker

                          Wel jammer dat iemand zich goed bedoelend en enthousiast op het forum meldt en dan gelijk aanleiding vormt voor een soort burenruzie
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuwe D90 gebruiker

                            Er wordt hier zo dikwijls PISSIG gereageerd op mensen die :
                            - een berichtje verkeerd plaatsen
                            - een foto verkeerd plaatsen
                            - een zogenaamde domme vraag stellen (PAS OP : ENKEL DOMME ANTWOORDEN BESTAAN)
                            Aan al die pissige mensen : als het echt zo dicht zit....ga buiten tegen een boom....
                            Of kost vriendelijkheid te veel geld misschien ? Ik ga de prijzen van vriendelijkheid eens moeten opzoeken op het internet

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuwe D90 gebruiker

                              Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
                              En (PAS OP : ENKEL DOMME ANTWOORDEN BESTAAN)
                              Nou, die uitspraak zou ik nou ook weer niet gaan onderschrijven als ik zie hoe vaak hier al gevraagd is naar iets wat al 3 miljoen keer eerder is gesteld (en zonder toelichting).
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nieuwe D90 gebruiker

                                Er bestaan wel ONNODIGE vragen en die zijn uiteindelijk net zo dom als als dommeantwoorden, alleen is het vaak verkeerd omdat te zeggen, maar ik durf te zeggen dat er zeker domme vragen zijn. Hoe kan het anders zijn dat er op dit forum al 5+ threads zijn over de D90 terwijl dat ze het gewoon in hetzelfde threadje kunnen vragen.

                                Comment

                                Working...
                                X