Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon d3000 of d5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon d3000 of d5000

    na overweging van de raad van de mensen die hier gereageerd hebben (bedankt trouwens) heb ik voor de d5000 gekozen.

    nu maar oefenen

    Comment


    • #17
      Re: Nikon d3000 of d5000

      Ben sinds gisteren ook de fiere eigenaar van een Nikon D5000 met Nikkor 16-85mm lens :-)
      Straks gaan we 'm voor de eerste keer testen, ben benieuwd voor de resultaten.
      Aangekocht bij www.camera.nl waar het een serieus pak goedkoper is dan bij ons.
      “Photography, as we all know, is not real at all. It is an illusion of reality with which we create our own private world.”
      Nikon D5000 + Nikkor 16-85mm

      Comment


      • #18
        Re: Nikon d3000 of d5000

        je camera via camera.nl bestellen is dit volledig betrouwbaar, alles goed aangekregen, met nederlandse handleiding? de prijs is idd minder (verzendingskosten?)

        Comment


        • #19
          Re: Nikon d3000 of d5000

          @ phoebe1: Ik ben 'm zelf gaan halen. De winkel ligt eenvoudig bereikbaar, niet ver van de autosnelweg, net voor Rotterdam. Absoluut de moeite om de winkel te gaan bezoeken, groot en enorm veel in voorraad.

          Ik heb een Nederlands model Nikon D5000 met 2 jaar garantie, originele doos dus geen set waarvan ze de lens en de camera apart verkopen.
          “Photography, as we all know, is not real at all. It is an illusion of reality with which we create our own private world.”
          Nikon D5000 + Nikkor 16-85mm

          Comment

          Working...
          X