Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb hier mijn flitser besteld, werd perfect geregeld. Het is voor zover ik heb kunnen bekijken op de meeste artikelen de goedkoopste Nederlandse fotospeciaalzaak die ook via internet verkoopt.
Ik ken meerdere mensen die van deze zaak gebruik maken die stuk voor stuk zeer tevreden zijn. Succes.
Groeten,
Sander.
-= Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both. =- (Benjamin Franklin)
Originally posted by Sandeman
Kijk eens op de site van Foto Konijnenberg BV:
Vaak worden de camera's via Konijnenberg geleverd met een duitstalige handleiding. Vraag eventueel voor aankoop hier speciaal naar! Verder is het een prima winkel waar ik enkel goede ervaringen mee heb.
Comment