Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

finepix S200 EXR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • finepix S200 EXR

    Beste,

    Ik ben op zoek naar een nieuw fototoestel. Mijn bedoeling is grote foto's te kunnen afdrukken, ev bewerkt. Dus daarom graag 10 of 12 mega pixels en RAW.
    Had mijn oog laten vallen op Nikon D5000. Maar daarna zag ik de fuji finepix S 200 EXR ...
    Nu heb ik ook een finepix S 5000 waar ik vrij tevreden van ben ( alleen binnenopnames kunnen een stuk beter ) maar die heeft maar 6 megapixels.
    Heeft iemand ervaring met die nieuwe finepix ? Ik vermoed dat het een vrij nieuw toestel is, vorig jaar op de markt gebracht.

  • #2
    Re: finepix S200 EXR

    Wie heeft zo een fototoestel gekocht,ik twijfel nog tussen de Fuji S200 EXR en de canon eos 1000 is voor fotos te nemen op karate wedstrijden

    Comment


    • #3
      Re: finepix S200 EXR

      Karatewedstrijden = binnensport = doorgaans weinig licht
      Enfin, vermoed ik toch.
      Een lichtsterke lens en een toestel dat hoge(re) ISO-waarden aankan zal wellicht aan te bevelen zijn.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: finepix S200 EXR

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Karatewedstrijden = binnensport = doorgaans weinig licht
        Enfin, vermoed ik toch.
        Een lichtsterke lens en een toestel dat hoge(re) ISO-waarden aankan zal wellicht aan te bevelen zijn.
        Graag had ik geweten welk toestel dan en welke lens het beste past zijn die Tamron lenzen ook positief

        Comment


        • #5
          Re: finepix S200 EXR

          [Mod-LesC]We zijn nu wel het draadje van kate73 aan het kapen, maar gezien zij sinds 16 april -topic gestart op 1 april- niet terug op het BD-forum geweest is, vermoed ik dat er weinig protest zal zijn.[/Mod]

          Ben geen expert in dat soort dingen, maar een Zoek opdracht op binnensport gaf me enkele recente topics. Lees die eens door, ik vermoed dat er dan al wat duidelijker zal zijn.

          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: finepix S200 EXR

            Dank u wel
            Maar zou je me aanraden om zo een Fuji S 200 te kopen kan dat nu kopen met Kit voor 320 euro,of zou ik beter af zijn met een duurdere zoals Nikon D 90, of Nikon P 100 is ook nog redelijk in prijs nu

            Comment


            • #7
              Re: finepix S200 EXR

              Oorspronkelijk geplaatst door kate73 Bekijk bericht
              Beste,

              Ik ben op zoek naar een nieuw fototoestel. Mijn bedoeling is grote foto's te kunnen afdrukken, ev bewerkt. Dus daarom graag 10 of 12 mega pixels en RAW.
              Had mijn oog laten vallen op Nikon D5000. Maar daarna zag ik de fuji finepix S 200 EXR ...
              Nu heb ik ook een finepix S 5000 waar ik vrij tevreden van ben ( alleen binnenopnames kunnen een stuk beter ) maar die heeft maar 6 megapixels.
              Heeft iemand ervaring met die nieuwe finepix ? Ik vermoed dat het een vrij nieuw toestel is, vorig jaar op de markt gebracht.
              Denk wel dat de Fuji S200 EXR een goede koop zou zijn ,want ik heb er ook vrij veel belangstelling voor,ik hoorde goede reacties van zijn voorganger,denk om ene te kopen bij Redcoon.nl:

              KLIK
              Last edited by LesC; 12 november 2010, 12:25. Reden: Tekst vervangen door link

              Comment


              • #8
                Re: finepix S200 EXR

                [Mod-LesC]Ik heb de tekst, die je ook maar van de site van Redcoon genomen hebt, vervangen naar een link.[/Mod]

                Oorspronkelijk geplaatst door Billyboypaars Bekijk bericht
                Dank u wel
                Maar zou je me aanraden om zo een Fuji S 200 te kopen kan dat nu kopen met Kit voor 320 euro,of zou ik beter af zijn met een duurdere zoals Nikon D 90, of Nikon P 100 is ook nog redelijk in prijs nu
                Ik kan me daar moeilijk over uitspreken. Bovendien lijkt er mij op het BD forum weinig ervaring met het toestel waarnaar jij refereert. Ik heb je reeds geantwoord dat je voor binnensport toch snelheid en lichtsterkte gaat nodig hebben, en in die zin twijfel ik of jouw droomtoestel aan jouw wensen gaat tegemoet komen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X