Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk fototoestel moet ik kiezen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welk fototoestel moet ik kiezen?

ik ben een totale beginner of vlak van fotografie. Ik ga een cursus fotografie volgen en is van plan een reflexcamera te kopen. Maar ik weet daar dus niet zo veel van. Op wat moet ik nu precies letten als ik een fototoestel koop en zijn er eventuele voorstellen voor camera's? Ik heb al een beetje zitten kijken op het internet en de Sony DSLR - A380y ziet er mij wel goed uit. Of zou ik beter een andere kopen?

Re: Welk fototoestel moet ik kiezen?

Gebruik de twee eerste woorden van jouw vraag in de zoekfunctie van deze site, dan ben je een paar dagen zoet met lezen.

Welkom op BD.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Gebruik de twee eerste woorden van jouw vraag in de zoekfunctie van deze site, dan ben je een paar dagen zoet met lezen.

Welkom op BD.
      idd Jos!
      Dat kunnen wij niet voor je beslissen...
      Je hebt hier fans van alle merken, dus we zien wel bij welke club je aansluit

Comment

neem een nikon
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Het hangt er ook vanaf wat je budget is...

Comment

Met een Canon of Nikon kan je niet miskopen, zeker ook als het op lenzen kopen aankomt.
            Ik bedoel daarmee dat je gemakkelijker Canon en Nikon lenzen gaat vinden dan andere.
            Maar je hoort mij niks slechts zeggen over Sony
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment