Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weatherseal D700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weatherseal D700

Hoe weathersealed is zo'n D700 icm met een 70-200 eigenlijk?

Ik ga zondag Gent-Wevelgem fotograferen en ze geven niet al te goed weer uit.

Kan ik gewoon foto's nemen in de regen of dien ik van het minste spatje op te letten op kortsluitingen e.d.?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Re: Weatherseal D700

De D700 is daar uitstekend voor hoor daar moet je geen bang voor hebben, maar lenzen dat is een ander verhaal!

Comment

met die combi hoef je geen schrik te hebben hoor, ik heb een agility wedstrijd gefotografeerd met de 70-200 en de d300 op momenten in de gutsende regen en helemaal niks probleem gehad , betrouw je het toch niet helemaal gebruik dan een plastiek zak over je toestel en lens maar nodig is het niet hoor,gewoon het zaakje afdrogen en klaar
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        met die combi hoef je geen schrik te hebben hoor, ik heb een agility wedstrijd gefotografeerd met de 70-200 en de d300 op momenten in de gutsende regen en helemaal niks probleem gehad , betrouw je het toch niet helemaal gebruik dan een plastiek zak over je toestel en lens maar nodig is het niet hoor,gewoon het zaakje afdrogen en klaar
        Gewoon met de camera in de gutsende regen?
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik fotografeer regelmatig met een D3 en een 70-300 VR in de stromende regen als ik voetbalwedstrijden fotografeer.
          Niets aan het handje.
          Een hoop ouwe zooi
          www.rbfoto.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Gewoon met de camera in de gutsende regen?
            yep idd ,geen probleem mee, met mijn d80 zou ik het niet doen maar met de d300 wel, die is al een paar keer toch goed nat geweest en niks probleem mee gehad!

Comment

Ik heb met de mijne ook al een paar keer in de gietende regen gestaan, zelfde combo. Dit vormt echt geen enkel probleem.

Mooi fotootje om dat toch een beetje te bewijzen (niet van mij ;-)): http://www.flickr.com/photos/friedtoast/3242997535/

Comment

thx voor de reacties, 'k zal het dus maar proberen

Comment

zolang je er niet mee gaat duiken, zal alles wel goed gaan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                    zolang je er niet mee gaat duiken, zal alles wel goed gaan..
                    haha nee dat moet je nu ook weer niet doen he
                    maar een flinke plensbui kunnen die dingen echt wel aan hoor

Comment

regenkap ipv zonnekap?
                      dan houd je je frontelement druppelvrij, wat wel zo goed is voor de foto's die je maakt
                      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Wel geen lenzen wisselen ;-)

Comment

gietende regen en een 70-300 VR?? Die is toch niet weathersealed? De 70-200VR wel maar die eerste heeft zelfs geen rubberen ring rond de lensvatting?

Grtn

Comment

Working...
                          X