Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony

Waar blijft nu toch die nieuwe Sony??

Re: Sony

't worden Sony's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ukkepukje Bekijk bericht
      Waar blijft nu toch die nieuwe Sony??
      Nog nieuwe

Hoeveel wil je er nog
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Als je het op de A700 z'n opvolger hebt: die is aangekondigd op PMA (mock-up/prototype getoond), samen met een 'mainstream DSLR', de Carl Zeiss 24mm en de 500mm G f/4 SSM. Van wat ik ervan gehoord heb zou het voor het derde of vierde kwartaal van dit jaar of het eerste kwartaal van 2011...

Zal HD filmen aan boord hebben...specificaties zijn echter nog niet gekend. Ik wou dat ze eens zoals Canon deden en een 'white paper' vrijgaven (ook voor de 500mm en de Zeiss...)
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Schaf anders al eens een a700 aan voor een goeie €500 of zo. Kan best zijn dat je dan de volgende paar jaar niets anders meer wil . Ik hoef alvast nog geen opvolger hoor .
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

De huidige A700-gebruikers hebben inderdaad een prachtding. Als je echter niet naar full-frame wil en je wil wat groters, zwaarders, met nog meer knoppen en functionaliteit, dan ben je helaas momenteel als Sonygebruiker verplicht op de A7XX te wachten of de overstap te maken (wat voor sommigen wegens lenzenarsenaal niet mogelijk is, zoals bij mij...zou voor geen geld ter wereld mijn 70-400 willen missen !)
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

nog meer sony's?

Comment

Geduld is een deugd :-)
                En klaar voor het airshow seizoen Joris?

Comment

You bet I am . Alhoewel ik graag in augustus/september nog wat airshows zou doen (oldtimer fly-in, Battle of Britain airshow in Duxford,...) gaat dat niet lukken omdat de herexamens dan bij ons vallen. En toegegeven, misschien is twee keer Duxford op één jaar ook wel een beetje van het goede teveel... (ben nog steeds bezig met foto's te doorzoeken in Aperture en er nog zoveel mogelijk goede van tussen te halen).

Comment

Mocht je eens een prime willen om de vliegtuigjes vast te leggen, hier nog wat echte G-kracht ...
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Misschien brengt beauvechain een interessant programma. Kort bij mij dus ik ga vooraf een aantal keer kijken om te zien hoe het licht daar is en dergelijke, en waar de arrival plekjes zijn. Ik laat nog wel iets weten.

Comment

hopelijk komt de 700 opvolger nog voor de zomervakantie ...
                        men keuze nu staat op de 550 maar wil nog wachten op de volgende

Comment

Working...
                        X