Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doen of niet ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• doen of niet ???

hey ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikt dslr fototoestel,
    nu kan ik vaneen vriend van mij een jaar oude Nikon d90 + een Nikkor AF-S 16-85mm DX f/3.5-5.6 G ED VR ( in nieuwstaat) met geheugenkaart en tas kopen voor 700 Euro ik dacht dat dit wel een goede deal is maar wil toch graag jullie mening horen.

Grtz. David
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Re: doen of niet ???

Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55 Bekijk bericht
    hey ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikt dslr fototoestel,
    nu kan ik vaneen vriend van mij een jaar oude Nikon d90 + een Nikkor AF-S 16-85mm DX f/3.5-5.6 G ED VR ( in nieuwstaat) met geheugenkaart en tas kopen voor 700 Euro ik dacht dat dit wel een goede deal is maar wil toch graag jullie mening horen.

Grtz. David
    DOEN

't is een fijne combinatie...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

huh, 'k kan het niet overtuigender zeggen dan dat d_oracle het al gedaan heeft
      Super lensje met een goed toestel. Prachtcombinatie aan de helft van nieuwprijs en uit betrouwbare hand. Niet twijfelen
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Bedankt voor de reactie's
        Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Comment

als alles nog heel is gewoon doen hoor.
          wel effe testen, kan nooit kwaad ( ook bij vrienden).
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Volledig eens met iedereen boven mij.

Ikzelf ben ook een D90 gebruiker, en niks dan lof over deze camera!

Comment

Waar moet ik dan vooral op letten bij de aankoop van een tweedehands toestel en lens?

Comment

Waar moet ik dan vooral op letten bij de aankoop van een tweedehands toestel en lens?
                Algemene staat van het toestel en het aantal clicks (aantal fotos genomen)
                voor de lens, de properheid extern en intern, in die zin dat je AF en diafragma goed werkt (zonder bijgeluiden) en krasjes op de front en back lens
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

ga hem eerst is laten nakijken door een andere vriend die professioneel met fotografie bezig is en als hij zegt dat het toestel en de lens in ore zijn ga ik de combinatie zeker kopen

Comment

Anders koop ik hem wel over! Ik sta ook op het punt deze combinatie te kopen.
                    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

nu verkoopt hij zijn d90 ni maar alleen zijn lens

Comment

nu verkoopt hij zijn d90 ni maar alleen zijn lens
                        vrienden???
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk dat hij mee leest op dit forum?
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

Comment

Working...
                          X