Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LowePro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LowePro

Ik heb namelijk een Canon 10D en ben opzoek naar een tas of rugzak voor:
    Canon 10D
    Canon EF 28-135 IS USM
    Sigma 70-200 EX HSM (toekomst gericht)
    Canon Speedlite 420EX (toekomst gericht)
    2 batterijen
    2 x 512Mb Compactflash

Ik had een oogje voor de Micro trekker 200. Zijn er alternatieven voor deze prijs?(+- 100EUR)
    Graag jullie meningen...

Ikzelf gebruik een Lowepro Nova 4. Dat valt ook binnen die prijs en is absoluut bruikbaar.
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Correctie ik zou graag dan die sigma als vaste lens gebruiken omdat ik vaak naar voetbal en rallycross ga zien.

Andere die nog een voorstel doen?
      Toch bedankt!
      Originally posted by CooMa
      Ikzelf gebruik een Lowepro Nova 4. Dat valt ook binnen die prijs en is absoluut bruikbaar.

Comment

Ik heb de Micro 200 en ben er zeer tevreden van.

alles wat je opsomde kan er probleemloos in (en nog enkele filters,...).

Eventueel moet je misschien wel een iets groter model nemen, als je bvb een harde schijf wil meenemen (of hoe heet dat om je foto's op locatie te backuppen).

Sjarelke
        www.jeverphotography.be
        D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

Comment

Zou zelf voor de Mini Trekker gaan. Als je ooit nog de battery-grip onder je toestel wilt plaatsen is de Micro Trekker 200 wat aan de krappe kant.
          Ik heb zelf de Mini Trekker in gebruik en kan bijna mijn complete uitrusting in één keer meenemen. Moet alleen een keuze maken tussen de 70-200 of 100-400. Deze gaan er niet beide in.
          http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

Ik heb zelf een micro trekker gehad, mooie rugzak maar 1 groot nadeel, je moet die van je rug nemen om te openen, niet echt handig als je bvb. lenzen moet wisselen in een menigte of geen propere ondergrond hebt waar je hem even kwijt kan.
            Ik heb nu gekozen voor de Nova 5, de 4 heb ik uitgeprobeerd maar daar kan de (Canon) 70-200 met extender eigenlijk vertikaal net niet in.
            Je maakt best even voor jezelf uit of je al dan niet een rugzak wil.
            Mark (300D)

Comment

Ik heb me de Trim Trekker aangeschaft,erg stevig en een toploader zodat je hem niet steeds op de grond moet zetten en alles moet openmaken om je camera eruit te halen.Zit zelfs een aparte schuif in voor je lenzen onderaan.Erg praktisch.En ik heb em tweedehands op de kop kunnen tikken.
              Danny's Photosite

Comment

Is dat voor +-100 EUr?

Originally posted by roadrunner
                Ik heb me de Trim Trekker aangeschaft,erg stevig en een toploader zodat je hem niet steeds op de grond moet zetten en alles moet openmaken om je camera eruit te halen.Zit zelfs een aparte schuif in voor je lenzen onderaan.Erg praktisch.En ik heb em tweedehands op de kop kunnen tikken.

Comment

Niemand nog een andere optie? voor +-100 EUR?
                  Originally posted by The_End
                  Is dat voor +-100 EUr?

Comment

Bekijk eens de Tamrac Velocity 7 of Velocity 9.
                    Het is een ruime topload rugzak die je snel, zonder uit te doen, naar voor kunt halen om je gerief eruit te halen.
                    Je 70-200 kan in model Velocity 9 zeker op de body blijven en mss nog wel in de Velocity 7 ook.
                    Ik heb de velocity 7 besteld voor een 10D met Sigma 70-200 in te stoppen, volgens de verkoper moet het lukken.

Groetjes!

Comment

Ik heb de Lowerpro Pro Mag 1 ( AW); ik denk dat die ook kan dienen...voor een goede 60 euro op de kop kunnen tikken.
                      Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Originally posted by The_End
                        Is dat voor +-100 EUr?

Sorry voor de late reply.Ja,ik heb hem via marktplaats.nl gekocht voor 100 Euro en hij is in prima staat.Erg veel ruimte voor je toestel plus massa's lenzen.Krijg er zonder probleem mijn flits bij en Xdrive en dan heb ik nog heel wat ruimte over.

Voordeel is dat je hem bovenaan opent om je camera eruit te nemen of een lens en dus niet de hele rugzak moet openritsen.Is gewoon handiger vind ik en bijv.bij regenweer zit alles beschut onder de grote flap bovenaan.Je draagt hem als rugzak of als schoudertas (je haalt er gewoon het harnas af en bergt het op in een speciaal voorzien deel van de tas.

De Trim trekker is erg stevig afgewerkt.Dat krijg je niet stuk.
                        Danny's Photosite

Comment

Working...
                        X