Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geert, je kan ondertussen met je D700 nog even verder hé. Blijft een prima camera ...en met je nieuwe 16-35 valt ook heel veel te doen .
Inderdaad wel raar. Sony heeft geen cashbackactie gehad, maar daar waren een tijdje geleden ook een aantal producten op verschillende plaatsen uit voorraad. En toen ze weer in voorraad waren waren de prijzen meer dan merkelijk gestegen (bij 1 lens van 1550 euro naar + 1800 als ik het me goed herinner...).
Hoop dat er voor jullie snel D3S-toestellen beschikbaar zijn! Lijkt me anders wel een plausibele uitleg, met het WK...
Ja, natuurlijk kan ik ondertussen verder, maar je kent dat hé.
Wat betreft die 16-35, ik moet hem nodig eens deftig uitproberen, ik heb hem reeds vier dagen, en hij zit nog in de verpakking.
Nikon kan blijkbaar in het geheel niet mee met de leveringen, bij Art&Craft veel lege gaten in de vitrinekasten.
Wat beterft de prijs, ik heb een aankoopovereenkomst en een voorschot betaald, dan staat deze volgens mij toch vast, of niet ?
Als je een overeenkomst hebt en je hebt al een voorschot betaald zou het me niet meer dan logisch lijken dat de prijs dan niet meer verandert, ja .
Ik koop dezer dagen weinig (de dingen die ik graag zou hebben moeten nog uitkomen ...), maar ik heb m'n les alvast geleerd: zorgen dat je ALS je iets op voorhand besteld, zorgen dat je een overeenkomst hebt...en anders gewoon afwachten, want anders zit je er toch maar met zenuwen en te wachten en te wachten...
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
De wachttijden worden echt wel pijnlijk lang zo te zien... Misschien een idee om nu al een voorbestelling te plaatsen op de D4
Ik ben vandaag mijn D3s bij Art&Craft gaan ophalen Frank, nu nog de twee batterijen opladen, en een en ander naar mijn hand zetten, gelukkig nog net voor de verlofperiode.
Christophe wist mij te vertellen dat de wachttijden voor een Nikon TC20 versieIII momenteel oplopen tot 18 maanden.
Ik ben vandaag mijn D3s bij Art&Craft gaan ophalen Frank, nu nog de twee batterijen opladen, en een en ander naar mijn hand zetten, gelukkig nog net voor de verlofperiode.
Allé veel succes ermee, ik heb die van mij ondertussen al goed kunnen gebruiken.
Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
---------------------------------------------- Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske
Christophe wist mij te vertellen dat de wachttijden voor een Nikon TC20 versieIII momenteel oplopen tot 18 maanden.
Veel geluk Met je D3s Ik zou 'm ook dolgraag hebben
Nikon zou die grote vraag naar die TC's toch beter moeten kunnen inschatten en de productie opschroeven, niet? Zo groot zijn ze uiteindelijk ook weer niet. Ik geef de mijne in ieder geval niet meer af
Nikon zou die grote vraag naar die TC's toch beter moeten kunnen inschatten en de productie opschroeven, niet? Zo groot zijn ze uiteindelijk ook weer niet. Ik geef de mijne in ieder geval niet meer af
Die D3S is precies een collectorsitem Je gaat me toch niet vertellen dat die allemaal gereserveerd waren voor de winterspelen, wereldkam. voetbal en nu de Ronde van Frankrijk misschien. De D3 was ervoor toch redelijk leverbaar. Natuurlijk schaarste drijft de prijs omhoog.
Of zijn al hun productie lijnen nu overgeschakeld naar die EVIL camera
Die D3S is precies een collectorsitem Je gaat me toch niet vertellen dat die allemaal gereserveerd waren voor de winterspelen, wereldkam. voetbal en nu de Ronde van Frankrijk misschien. De D3 was ervoor toch redelijk leverbaar. Natuurlijk schaarste drijft de prijs omhoog.
Of zijn al hun productie lijnen nu overgeschakeld naar die EVIL camera
De D3s is blijkbaar toch goed in trek, Sven van Art&Craft wist mij te vertellen dat er terug reeds 12 of 13 wachtenden waren, Art&Craft maakt tegenwoordig 10% van de omzet van Nikon België uit.
Meer dan geslaagd! Maar toegegeven, 12,3 megapixel op een full-frame sensor is wel (heel) weinig...(ik weet dat het niet alleen megapixels zijn die de ruis bepalen, maar toch...). ALS ik full-frame zou gaan, dan was het de D3X (en bij Sony dus iets à la A900)...om genoeg te kunnen croppen . Nu, 't hangt af van je prioriteiten uiteraard...hoge ISO, megapixels, snelheid,..moet iedereen voor zich afwegen .
Veel plezier ermee, Geert . Ziet er een uitstekend stuk digitaal speelgoed uit ...(just kidding ).
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment