Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D3S

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Kortom, de beste 12 Mp camera ter wereld dus, bedankt Spanjaart.

    Alleen nog jammer dat je er blijkbaar nog steeds geen grid in je zoeker kan weergeven, of heb ik dat verkeerd.
    Ik heb er eentje in de D3 zitten maar nog niet overgebouwd naar de D3S.
    Is nochtans poepsimpel maar inderdaad. Bij zulke camera's zou het erin moeten zitten.
    Het glas kost iets van een €50.
    Het is wel permanent.

    Heb hem afgelopen week tijdens een hennafeest gebruikt en de stille sluiter trekt minder aandacht maar de camera zelf kan je moeilijk weg steken .
    Zonder extreem hoog te moeten gaan kan je zijn auto iso instelling naar 12800 laten gaan zonder veel schrik voor ruis te moeten hebben.
    Het was wel leuk om met de film functie te spelen. Is een verrijking in reportage fotografie vind ik.
    Voor sport(ijshockey) moet hij een droom zijn maar tegen dat ik hem had, lag mijn thuis-team al uit de play offs en ik had op die moment andere zaken die belangrijker waren ipv naar Herentals of naar Leuven te rijden.
    Wat ook handig tov de D3 en D3X is, is de sensor cleaning. Dit wil niet zeggen dat je zelf niet meer moet cleanen maar toch minder.
    Last edited by hub2805; 5 april 2010, 16:50.
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D3S

      Blijkbaar is de D3s nergens leverbaar sinds het begin van de 60 dagen actie.

      Zouden ze deze soms bewust achterhouden.

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D3S

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Blijkbaar is de D3s nergens leverbaar sinds het begin van de 60 dagen actie.

        Zouden ze deze soms bewust achterhouden.
        Ik denk dat dit gewoon met de grote vraag te maken heeft.
        Last edited by frank207be; 8 mei 2010, 19:22. Reden: tekst verwijderd

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D3S

          Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Ik denk dat dit gewoon met de grote vraag te maken heeft.
          Alles gereserveerd voor Zuid Afrika volgende maand......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D3S

            Vraag me af waarom ie zo duur moet zijn, enkel voor die filmfunctie, en omdat ie nog hogere iso aankan tov de toch al hoge normen van de d3, die je nu nieuw koopt voor 3500 euro??
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D3S

              Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Vraag me af waarom ie zo duur moet zijn, enkel voor die filmfunctie, en omdat ie nog hogere iso aankan tov de toch al hoge normen van de d3, die je nu nieuw koopt voor 3500 euro??
              Ik denk dat je de D3 nu nieuw in die prijsklasse kunt kopen omdat het een uitlopend model is.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D3S

                Mischien, maar volgens mij hebben ze de prijsklassen verhoogd, de 1d mark zoveel serie zat meestal aan de 3500 euro als ze uitkwamen, kijk nu naar de 1d mark iv, kost zo maar liefst dik boven de 4000 euro, tegen de 5000 aan, dit vind ik een slechte evolutie
                Zal mischien zijn omdat ze in deze slechte economische tijden minder camera"s verkopen, en daarom de prijs verhogen om rond te komen, maar zo gaan er weer minder mensen die toestellen kopen omdat de prijs veel te hoog is geworden, en zo blijven we bezig he, heel logisch allemaal.....
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D3S

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                  Mischien, maar volgens mij hebben ze de prijsklassen verhoogd, de 1d mark zoveel serie zat meestal aan de 3500 euro als ze uitkwamen, kijk nu naar de 1d mark iv, kost zo maar liefst dik boven de 4000 euro, tegen de 5000 aan, dit vind ik een slechte evolutie
                  Zal mischien zijn omdat ze in deze slechte economische tijden minder camera"s verkopen, en daarom de prijs verhogen om rond te komen, maar zo gaan er weer minder mensen die toestellen kopen omdat de prijs veel te hoog is geworden, en zo blijven we bezig he, heel logisch allemaal.....
                  Dat zal voor een deel ook zijn omdat camera's als de D700 en 5DmkII zodanig goed zijn dat voor heel veel pro's die volstaan, waar ze vroeger het topmodel moesten kopen. Ik denk dat dat (en dus niet zozeer de prijs) de grootste reden is om te verwachten dat er minder topmodellen verkocht worden (als dat zo is, want dat weten we eigenlijk niet) en de R&D dus zou moeten betaald worden door minder klanten.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nikon D3S

                    De introductieprijs van de D3 lag flink boven de 5000 euro, de straatprijs het eerste jaar rond de 4700.
                    Van mij zouden de prijzen echt wel lager mogen, maar ik vrees dat we het aan de Grieken te danken hebben als de prijzen nog verder omhoog gaan en niet aan de fabrikanten.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D3S

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                      De introductieprijs van de D3 lag flink boven de 5000 euro, de straatprijs het eerste jaar rond de 4700.
                      Van mij zouden de prijzen echt wel lager mogen, maar ik vrees dat we het aan de Grieken te danken hebben als de prijzen nog verder omhoog gaan en niet aan de fabrikanten.
                      Gelukkig maken ze daar geen nikon en canon toestellen

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D3S

                        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                        Gelukkig maken ze daar geen nikon en canon toestellen
                        Dan zou de D3s helemaal onbetaalbaar worden want Griekse ambtenaren krijgen al een bonus voor het kennen van 1 vreemde taal, de D3s ...
                        Chinese (Simplified and Traditional), Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish

                        Oeps, daar staat ook geen Grieks tussen.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nikon D3S

                          en nog steeds niet leverbaar...
                          ze wachten wel lekker tot na de nikon 60-dagen actie...
                          www.loft6.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nikon D3S

                            Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                            Gelukkig maken ze daar geen nikon en canon toestellen
                            Dan zouden vooral de US en Asian klanten er van profiteren.
                            De prijzen voor de top-DSLR's worden nu nog enkel in toom gehouden door de prijzen van de middenformaat-camera's en dat zijn (gelukkig) geen Nikon's of Canon's.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nikon D3S

                              Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                              en nog steeds niet leverbaar...
                              ze wachten wel lekker tot na de nikon 60-dagen actie...
                              Hopelijk vóór eind juli, wachten kan lang duren.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nikon D3S

                                Geert, je kan ondertussen met je D700 nog even verder hé. Blijft een prima camera ...en met je nieuwe 16-35 valt ook heel veel te doen .

                                Inderdaad wel raar. Sony heeft geen cashbackactie gehad, maar daar waren een tijdje geleden ook een aantal producten op verschillende plaatsen uit voorraad. En toen ze weer in voorraad waren waren de prijzen meer dan merkelijk gestegen (bij 1 lens van 1550 euro naar + 1800 als ik het me goed herinner...).

                                Hoop dat er voor jullie snel D3S-toestellen beschikbaar zijn! Lijkt me anders wel een plausibele uitleg, met het WK...
                                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                                Comment

                                Working...
                                X