Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

back up camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: back up camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk bericht
    ik heb AF-s lenzen dus daar moet ik geen rekening mee houden, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die kelvin waarden nooit aanpas :/
    Jij niet!
    Maar je vriendin...

    Comment


    • #17
      Re: back up camera

      maar zij kan dan gewoon mijn lensen gebruiken é
      we gebruiken ons toestellen altijd voor reisfotografie en dan gaan we altijd tesamen
      Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

      Comment


      • #18
        Re: back up camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk bericht
        vant weekend eens gaan zien voor de nikon 3000d dus
        Check even je lenzen, want als dat alleen AF(D) en geen AF-S of Sigma HSM lenzen zijn, zal ze geen AF hebben
        Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk bericht
        Zou deze vergelijkbaar zijn met de d80 of is de d80 nog de betere camera?
        D3000 is een D80 light, zelfde sensor en AF, maar minder knoppen op de body(dus meer instellen via menu), geen scherpstelmoter, geen topdisplay.
        Last edited by hjanssen; 15 maart 2010, 15:23.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #19
          Re: back up camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk bericht
          Klein is wel nadeel vind ik, zeker met een 70-300 lens erop zal dat niet meevallen.
          ik gebruik zonder problemen m'n D50 (ongeveer 't formaat van een D3000) met een 70-300 of zelf een 70-200mm F2.8... werkt heel goed, geen last van klein of groot...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #20
            Re: back up camera

            Een D50 kan je nu ook wel niet meer vergelijken met een D80.
            De ruis van een D50 is toch aanzienlijk hoger.

            Comment

            Working...
            X