Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online toestel kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• online toestel kopen

Hallo iedereen,

Heeft er iemander ervaring met een toestel te kopen via internet?
    Zo ja goede en slechte ervaringen,
    en in iemand bekend met de volgende site

Re: online toestel kopen

die heeft een winkel tegen haacht maar het is makkelijker indd om het te bestellen

gaat gewoon veel sneller

ik heb er nog geen slechte ervaringen gehad met de winkel, maar heb er wel nog niet online besteld maar anderen hier hebben het wel reeds gedaan zonder problemen
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Al heel veel besteld,nog nooit problemen gehad en prima service

Comment

als ik op die site kijk kom uit bij een aders in zwitserland

Comment

Is inderdaad een Zwitserse site met een Nederlandse aftakking. Kunnen lage prijzen hanteren omdat BTW in Zwitserland gevoelig lager ligt dan hier.

Ikzelf heb reeds heel wat online besteld en telkens bij Digicamshop. Altijd prima verlopen. Kan je deze alleen maar aanraden.
          Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Ik bestel tegenwoordig bijna alles online,als je de prijzen bekijkt online of erkende winkels scheelt het al rap tussen de 100 a 200 euro dat het online goedkoper is

Digicamshop.be
            Cameranu.nl
            Kamera express.nl

Dat zijn de online winkels waar ik regelmatig bestel als ik iets nodig heb en ze zijn 100% betrouwbaar,zelfs al iets terug gestuurd en meteen het geld terug gestort gekregen op de rekening.
            Voor herstellingen ook geen probleem,via mail ben je goed op de hoogte gehouden wat je ermee moet doen voor verzending enz...........
            Heb het al eens aangekaart aan de plaatselijke foto-winkel en kreeg te horen dat ze niet kunnen concurreren met online winkels,jammer voor hun
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

En voeg www.digitalstreet.nl ook maar toe aan het lijstje van degelijke winkels.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                Ik bestel tegenwoordig bijna alles online,als je de prijzen bekijkt online of erkende winkels scheelt het al rap tussen de 100 a 200 euro dat het online goedkoper is
                Same here.
                Als je bij een betrouwbare winkel koopt, heb je niet heel veel te vrezen.
                Wel goed nagaan wat de garantievoorwaarden zijn.

Je moet natuurlijk wel niet dezelfde service verwachten als in de lokale fotoshop. Maar als je weet wat je doet, is dat niet altijd nodig natuurlijk.
                Wel logisch dat zo'n lokale shop duurder is, veel kleiner publiek, kleinere omzet, duurder aankoopprijzen, ... Als je uw brood moet verdienen met 1 camera per week te verkopen + wat opdrachten, of je verkoopt er 100 per dag...

Comment

als ik de prijzen bekijk is het bij konijnenberg veel goedkoper ze

Comment

Ik bestel alles bij CameraNu.nl, ook de body!
                    Sterke prijzen, ongelooflijk sterke en vlotte service, supersnelle en kwaliteitsvolle levering...
                    EN ook twee jaar garantie op alles

Echt een aanrader!!!
                    Last edited by Threesa; 15 maart 2010, 13:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
                      als ik de prijzen bekijk is het bij konijnenberg veel goedkoper ze
                      Camernu.nl Canon 7D 1269
                      Konijnenberg canon 7D 1320

goedkoper ze
                      Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

webwinkels zijn meestal acht goed, cameranu.nl, camera.nl, camera-express.nl.
                        Allemaal topwinkels en zeer veel keuze ook in de winkel zelf. Enige nadeel is dat winkels in nederland zijn....als er iets aan is bij aankoop en dergelijke moet je terug naar daar rijden.
                        Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Comment

Kleine opmerking: in Nederland is de garantieperiode 1 jaar, in België 2 jaar. Dat is o.a. de reden waarom de prijzen bij Konijnenberg in NL en B verschillend zijn.
                          It's not the camera that makes pictures beautiful, it's the eyes behind it...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                            En voeg www.digitalstreet.nl ook maar toe aan het lijstje van degelijke winkels.
                            Heb net eens gekeken. Prijzen zijn goed, maar verzending naar België 35€ voor een body...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc.Reymen Bekijk bericht
                              Kleine opmerking: in Nederland is de garantieperiode 1 jaar, in België 2 jaar. Dat is o.a. de reden waarom de prijzen bij Konijnenberg in NL en B verschillend zijn.
                              niet juist
                              op cameranu geven ze ook 2 jaar, toch op de dingen die ik heb nagekeken.

Comment

Working...
                              X