Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het zijn echt zielige aanpassingen in de firmware Niets echt nuttig.
Ik had verwacht met het uitkomen van de 550D dat ze nu toch wel eens enkele van de veelgevraagde verbeteringen gingen implementeren maar niet dus.
De firmware omvat enkel:
- Verbeterde ondersteuning voor enkele vreemde talen
- Kleine bug met de spiegel bij het filmen
Niet nodig om te veranderen dus als je geen problemen hebt met de bovengenoemde punten.
Extra functies voor de filmmodus (had ik al verwacht met de komst van de 7D), zoals 25fps ondersteuning bij Full HD (de chip kan het aan, dus waarom niet).
Alsook keuze tussen extra ISO waarden in manueel. Zo is ISO 320 mogelijk in P mode (als de camera kiest), maar als je zelf instelt kan je nergens 320 kiezen... Ik wil een optie om tussenliggende ISO te kiezen.
En nog enkele kleine dingen die feitelijk maar simpele softwaredingetjes zijn, maar super handig. De hardware kan het aan, dus waarom niet? Moest die firmware een beetje toegankelijk zijn, had ik die al zelf geprobeerd aan te pakken en mijn willetjes er in te proppen. Het enige voordeel dat de nieuwe firmware nu heeft is dat ik een pakket heb waarin ik kan beginnen zoeken om mijn functies er in te plooien.
Comment