Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Afblijven...laat u niet vangen. Bij sommige van deze malafide websites verkoopt men je echt enkel de body.....software, batterij, batterijlader, handleidingen neckstrap enz
verkoopt men u achteraf afzonderlijk.
Afblijven...laat u niet vangen. Bij sommige van deze malafide websites verkoopt men je echt enkel de body.....software, batterij, batterijlader, handleidingen neckstrap enz
verkoopt men u achteraf afzonderlijk.
Of nog erger....je betaalt maar je ontvangt niets en je kan fluiten naar je centen.
Er komen steeds meer "nep" online winkels op het web die het vooral gemunt hebben op de fotografiesector.
Als je er eens serieus over nadenkt, weet je dat dit NOOIT kan kloppen!
Of nog erger....je betaalt maar je ontvangt niets en je kan fluiten naar je centen.
Er komen steeds meer "nep" online winkels op het web die het vooral gemunt hebben op de fotografiesector.
Niet op reageren ! Wacht gewoon één jaartje en dan kun je ze voor die prijzen gebruikt op BD kopen.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Gelijk heb je. Maar dit beperkt zich heus niet tot de fotografiesector. Overal waar er wat
centen te verdienen valt aan goedgelovige mensen doet zich dit fenomeen door. Kijk maar
eens naar de game markt, naar Bleu Ray spelers en discs, naar hifi apparatuur, enz...
Gek zeg die prijzen. Je kan via Paypal, Visa... enz betalen.
Van zo'n sites zou je eerder Western Union verwachten.
Want bij Visa en Paypal zit je als koper toch goed beschermt voor dit soort dingen.
Naar aanleiding van uw bericht heb ik me eens geregistreerd en iets besteld zodat ik kon verdergaan en zien of paypal mogelijk is => Niet dus !
Elk kan een site in elkaar steken en logo's via google zoeken en plakken op hun site ( paypal , visa , ... )
Ik ben nu bij checkout en heb 2 opties :
- Western Union
en
- PAYPAL Maar net zoals ik dacht : Because of the high commission and a period of time for crediting the money,
hope you understand that we only use this payment way to our VIP members for large orders.
Dus maw is het alleen mogelijk voor VIP members , wat dikke bull**** is Dus ge moet al wat besteld hebben ( en vaak ) voor je VIP wordt => Maarja zul je nooit worden want ze zullen 0,0 leveren ! En ze gaan lopen met uw zuurverdiende centjes
Ben je als consument eigenlijk wel enigszins beschermd als je via zo'n soort sites opgelicht wordt?
Je ziet het eigenlijk best wel vaak, en onder zoveel verschillende vormen, dat soort oplichters. Ook via de gewone tweedehandssites. Zogezegd nieuwe camera's die dan verkocht worden pakweg een kwart van de nieuwprijs. Laatst nog een handvol camera's à la canon 1Ds mkIII of NIkon D3 aan afgerond duizend euro...
En ondanks al die spotgoedkope aanbiedingen her en der heb ik nog nooit, nooit, nooit van een of andere fotograaf (online of offline) gehoord dat hij werkelijk een toestel aan zo'n spotprijs heeft kunnen kopen.
Comment