Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700 - Verlichting scherpstelpunt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D700 - Verlichting scherpstelpunt

heb ik geen last van...
    Maar er is idd. een verschil tussen AF hulplicht en 'lichtje' in de zoeker van de AF. Die laatste lichten meestal op, en geven een biep bij scherpstellen (tenzij je in één of andere silent mode zit). Op een party ga je die biep ook niet horen wellicht; En het AF hulplicht, da's iets voor de Nikon kenners...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Re: D700 Hulplampje- verlichtingscherpstelpunt

Hallo Sjonnie,

Bij mijn D90 merk ik dat als het op de stand 'ON' staat, dit enkel werkt wanneer ik het middelste scherpstelpunt gebruik. Op gelijk welk van de andere scherpstelpunten, werkt dit gewoon niet, ongeacht de menu-instelling. Ik vermoed dat bij de D700 ook wel zo zal zijn?
      Grtz Jay

Comment

werkt normaal gezien enkel op middelste focuspunt en niet in AF-C
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Zo enorm gewend om het scherpstelpunt te veranderen,
          Maar het klopt ja! raar, maarja.
          Thanks!!!

Comment

[Mod]Het is niet de bedoeling dat je dezelfde post opnieuw maakt. Dat heet dubbelposten.
            Ik heb daarom de twee topics samengevoegd, en de posts verwijderd die niet meer relevant waren.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Working...
            X