Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus E520

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: olympus E520

    Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    Dat klopt scheelt 6 mm maar of dat een nadeel is , denk het niet hij kan wel iets meer en heeft draaibare view, denk dat dat ook een voorbeeld is heb daar nog niet mee gewerkt , kan me inbeelden dat je daar je voordeel uithaald in situaties dicht bij de grond bv, is ook 12mil pixels efectief , ik heb er zelf nog niet veel ervaring mee
    , ik zag op Letsgodigital dat de olympus E620 83 % kreeg tegenover nikon D90 81%, dat zegt toch ook wat
    Helaas zit die 6 mm. net in de grip. Ik kon er in elk geval niet mee overweg (was een E-500 gewoon). Die E-30 is echt een geestig ding. Alleen jammer van de prijs...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #17
      Re: olympus E520

      t'!s altijd wat he polleke ,misschien heb je grote handen , ik denk dat het ook een gewoonte is , nu mijn dochter heeft kleine handjes en ze maken ze niet op maat he
      Last edited by koen1950; 10 maart 2010, 19:15.

      Comment


      • #18
        Re: olympus E520

        Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
        t'!s altijd wat he polleke ,misschien heb je grote handen , ik denk dat het ook een gewoonte is , nu mijn dochter heeft kleine handjes en ze maken ze niet op maat he
        Voor mij maatje 47 a.u.b. en ben 1913 mm klein hahahhahaha
        Ah neen dat zijn mijn voeten, maar dus mijn handen zijn ook groot
        Zeg maar KOOLSCHOPPEN daarom dat ik een grip heb voor mijn beestje (E-510+grip ownuser)

        Maar de meeste camera's worden gemaakt in het land waar de kleinste mensen wonen he
        ze zouden eens moeten komen kijken wat voor knullen er meer in het Noorden leven
        Ze maken ze steeds kleiner met meer functies erin gebakken

        Comment


        • #19
          Re: olympus E520

          Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
          Voor mij maatje 47 a.u.b. en ben 1913 mm klein hahahhahaha
          Ah neen dat zijn mijn voeten, maar dus mijn handen zijn ook groot
          Zeg maar KOOLSCHOPPEN daarom dat ik een grip heb voor mijn beestje (E-510+grip ownuser)

          Maar de meeste camera's worden gemaakt in het land waar de kleinste mensen wonen he
          ze zouden eens moeten komen kijken wat voor knullen er meer in het Noorden leven
          Ze maken ze steeds kleiner met meer functies erin gebakken
          ja en wij moeten het er maar mee doen nu mijn dochter is 1m52 dus klein , maar jij met je grote handen koop ook geen grote camera daarvoor , maar wel een met de beste kwaliteit prijs verhouding

          Comment


          • #20
            Re: olympus E520

            Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
            ja en wij moeten het er maar mee doen nu mijn dochter is 1m52 dus klein , maar jij met je grote handen koop ook geen grote camera daarvoor , maar wel een met de beste kwaliteit prijs verhouding
            Daarom dat ik bewust voor een grip gekozen heb voor mijn Olytje
            Zo heb ik iets in mijn hand dat beter te hanteren is

            Comment


            • #21
              Re: olympus E520

              ze hebben alletwee wat , de 520 is groter en de 620 heeft dan weer draaibare view popfilters

              Comment


              • #22
                Re: olympus E520

                Als de e-450 ook een optie is, die ligt inclusief 14-42 lens voor net geen €250 in de media markt in antwerpen.

                Comment


                • #23
                  Re: olympus E520

                  Ik heb hier niets meer aan toe te voegen, maar ... doe door jongens: vier Oly-topics op de eerste pagina zet de Oly weer helemaal in de spotlights.

                  @ TS: enne ... succes met je aanschaf!

                  Comment


                  • #24
                    Re: olympus E520

                    Oorspronkelijk geplaatst door jee Bekijk bericht
                    Ik heb hier niets meer aan toe te voegen, maar ... doe door jongens: vier Oly-topics op de eerste pagina zet de Oly weer helemaal in de spotlights.

                    @ TS: enne ... succes met je aanschaf!
                    Ik heb er in korte tijd drie gekocht, bere goeie camera,s hadden vroeger heel goeie reputatie oa het OM systeem, alleen jammer dat ze geen grotere sensor maken

                    Comment


                    • #25
                      Re: olympus E520

                      Heb ook altijd OM 1 gehad. Onvoorstelbaar goed. Heb nu de E 520 dus en ook daar uiterst tevreden over. Prima camera! En die sensor ... daar heb ik nog nooit iets van gemerkt, laat staan enig nadeel ondervonden. Dat is voor mij dus praat voor de boekskes en de criticasters. Die moeten toch iets hebben om over te praten

                      Comment


                      • #26
                        Re: olympus E520

                        Ik werkte tot nu toe altijd met nikon zal daar waarschijnlijk altijd verder mee werken , maar nu ik voor mijn kinderen allemaal een oly heb gekocht en nog één thuis heb waar ik dan de E620 gekocht heb zal ik die ook meer een mee nemen als tweede camera ik zit natuurlijk met een heleboel nikon objectieven , ik vind het een verrijking om eens met een ander merk ook te werken
                        Last edited by koen1950; 14 maart 2010, 20:55.

                        Comment


                        • #27
                          Re: olympus E520

                          ik heb nu bij de zoon geweest en de 520 gezien is mooi toestel maar ik begrijp één ding niet als je op met de flits werkt staat de snelheid altijd op 1sec 3 dacht dat de snelheid automatisch op 1/60 ging als je de flits aan zette
                          Last edited by koen1950; 14 maart 2010, 21:48.

                          Comment


                          • #28
                            Re: olympus E520

                            Met de camera op auto klapt de flitser vanzelf omhoog als dat nodig is. Sluitertijd en diafragma worden automatisch gekozen en kunnen telkens verschillen, tenzij ik mij lelijk vergis ...

                            Comment


                            • #29
                              Re: olympus E520

                              Oorspronkelijk geplaatst door jee Bekijk bericht
                              Met de camera op auto klapt de flitser vanzelf omhoog als dat nodig is. Sluitertijd en diafragma worden automatisch gekozen en kunnen telkens verschillen, tenzij ik mij lelijk vergis ...
                              dat is wel juist , het diafragma kan je aanpassen , maar de snelheid niet , een snelheid van 1sec 3 is toch veel te traag, dan heb je bewegende beelden.
                              maar heb zijn foto,s gezien die al gemaakt heeft en ik vind ze fantastisch, ik kan dat niet met mijn nikon

                              Comment


                              • #30
                                Re: olympus E520

                                Koen,

                                staat de flitser niet ingesteld op slow of slow2 (2de gordijn)? Dan zijn de sluitertijden altijd veel langer om beter omgevingslicht op te nemen, samen met een flitsje om de beweging te bevriezen.
                                enkele grote Nikons , enkele kleine Oly's

                                Comment

                                Working...
                                X