Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ombouwen analoge camera's -> digitaal?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ombouwen analoge camera's -> digitaal?

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Inderdaad, veelbesproken geweest, maar nooit van de grond gekomen, ik hoopte destijds zoiets in mijn Nikon F5 te kunnen gebruiken, is blijkbaar nooit te koop geweest.

Waarschijnlijk zou dat voor de camerafabrikanten niet genoeg hebben opgebracht, en je zou ook geen lcd hebben gehad.
    die heb je op je analoge toestel ook niet, dus ik denk niet dat dat het probleem was ;-)
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Waarschijnlijk zou dat voor de camerafabrikanten niet genoeg hebben opgebracht, en je zou ook geen lcd hebben gehad.
      Voor de camerafabrikanten bracht dit niks op, misschien nogwel negatief vanwege de geringe belangstelling voor DSLRs.

Volgens mij was in die tijd de electronica en accutechniek nog niet ver genoeg omdat allemaal in een filmcassette te doen.

Kijk ook eens naar het aantal instellingen, die je op je camera moet doen en dan niet kan.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Voor de camerafabrikanten bracht dit niks op, misschien nogwel negatief vanwege de geringe belangstelling voor DSLRs.

Volgens mij was in die tijd de electronica en accutechniek nog niet ver genoeg omdat allemaal in een filmcassette te doen.

Kijk ook eens naar het aantal instellingen, die je op je camera moet doen en dan niet kan.

Het fijne ben ik er nooit van te weten gekomen, maar ik dacht dat met dat ding het oorspronkelijk de bedoeling was om deze in studio te gebruiken, en dan rechtstreeks verbonden met je pc of mac, dan zouden bepaalde instellingen wel mogelijk zijn geweest, mischien maar best dat zoiets nooit is doorgebroken, het zou mogelijks de ontwikkeling van de huidige toestellen hebben vertraagd.

Comment

Inderdaad, veelbesproken geweest, maar nooit van de grond gekomen, ik hoopte destijds zoiets in mijn Nikon F5 te kunnen gebruiken, is blijkbaar nooit te koop geweest.

Er was een klein LCD scherm in het gedeelte dat onder de body werd bevestigd.
          Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8

Comment

Working...
          X