Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
WTF
Ik heb eergisteren mijn 5DmkII gekocht....en echt ALLE sites afgestruind (deed ik al maandenlang) maar 1769 Euro was de goodkoopste bij Foka, gevolgd door cameranu.nl voor 1779 Euro.
Ah topfoto, lees ik nu, dan is ie weer flink gezakt! Super interessant als je 'm prive aanschaft, zeker doen.
Het was voor mij helaas geen optie, omdat ik de BTW bij topfoto niet kan afschrijven.
WTF
Ik heb eergisteren mijn 5DmkII gekocht....en echt ALLE sites afgestruind (deed ik al maandenlang) maar 1769 Euro was de goodkoopste bij Foka, gevolgd door cameranu.nl voor 1779 Euro.
Ah topfoto, lees ik nu, dan is ie weer flink gezakt! Super interessant als je 'm prive aanschaft, zeker doen.
Het was voor mij helaas geen optie, omdat ik de BTW bij topfoto niet kan afschrijven.
mwoah... 'k zou persoonlijk geen camera kopen bij topfoto. Ik koop uitsluitend bij bedrijven die ook een fysieke winkelpand hebben waar ik in geval van problemen naar toe kan gaan, zeker als 't om zulke aanschaf-bedragen gaat.... Vestigingen in Nederland wel te verstaan.... En daar betaal ik uiteindelijk zonder problemen 100,- extra voor....
WTF
Proficiat Monica met de aankoop.
Heel veel plezier met de mooie beelden die er zullen uitkomen.
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Ik heb nooit bij topfoto besteld, maar ik hoor goede geluiden over de service van topfoto.
Ik ben het met je eens...ik heb ook bij een fotozaak gezocht die redelijk bij mij in de buurt ligt maar ook een goede prijs had. (de zaak om de hoek verkoopt de 5DmkII voor 2200 euro) Ik moet er niet aan denken dat ik mijn camera ergens uit verweggistan heb en er iets kapot gaat. Dan maar iets meer betalen. Wat is 90 Euro nog op zo'n bedrag?
Proficiat Monica met de aankoop.
Heel veel plezier met de mooie beelden die er zullen uitkomen.
tx....het heeft even geduurd (heb echt heel goed alles gelezen en bestudeerd op het internet) Ik ben zooooo benieuwd. Ik heb er ook de 70-200L 2.8 bij gekocht. WAAAAAHHHH En de 85mm 1.8 WEEEEEEE
Zo...nu terug naar de TS, want ik heb zijn topic gestolen geloof ik...solly.
Ik merkte vandaag dat de 5D Mark II nu reeds voor 1699 Euro beschikbaar is ipv 1849 Euro.
Nu wordt de keuze tussen een 7D en 5D nog moeilijker
Hm....is prijs voor jou de belangrijkste factor? ik heb ook heel lang getwijfeld over de 7D of de 5mkII (beiden topcamera's) maar ik heb een keuze gebaseerd op het soort foto's wat ik maak. Zet eerst alle voors en tegens van de toestellen naast elkaar, voor hetgeen jij het toestel wilt gebruiken
Hm....is prijs voor jou de belangrijkste factor? ik heb ook heel lang getwijfeld over de 7D of de 5mkII (beiden topcamera's) maar ik heb een keuze gebaseerd op het soort foto's wat ik maak. Zet eerst alle voors en tegens van de toestellen naast elkaar, voor hetgeen jij het toestel wilt gebruiken
Mja, twijfel een beetje. Omdat ik mss binnekort voor 2 webdesigners hier en daar eens zou mogen gaan fotograferen. En de reputatie van de 5DMKII ken we allemaal wel hé.
mwoah... 'k zou persoonlijk geen camera kopen bij topfoto. Ik koop uitsluitend bij bedrijven die ook een fysieke winkelpand hebben waar ik in geval van problemen naar toe kan gaan, zeker als 't om zulke aanschaf-bedragen gaat.... Vestigingen in Nederland wel te verstaan.... En daar betaal ik uiteindelijk zonder problemen 100,- extra voor....
Voor de studenten die 1600Euro voor een 2dehands toestel moeten geven met bijna geen garantie meer lijkt deze actie bij topfoto me toch een betere optie.
Op Topfoto.nu staat vermeld: Alle prijzen op deze site zijn gebaseerd op directe verzending vanuit onze europese magazijnen en zijn exclusief btw. En betaling via bankoverschrijving.
Hoe zit dat dan in elkaar? Komt de btw er dan nog bij eens je als particiulier een bestelling plaatst?
En er werd hier vroeger ook al eens iets gezegd over extra douane kosten die er bij komen omdat ze uit Zwitserland verzenden.
Kan er iemand mij wat meer uitleg hierover geven?
Op Topfoto.nu staat vermeld: Alle prijzen op deze site zijn gebaseerd op directe verzending vanuit onze europese magazijnen en zijn exclusief btw. En betaling via bankoverschrijving.
Hoe zit dat dan in elkaar? Komt de btw er dan nog bij eens je als particiulier een bestelling plaatst?
En er werd hier vroeger ook al eens iets gezegd over extra douane kosten die er bij komen omdat ze uit Zwitserland verzenden.
Er zijn al massa's woorden geschreven over Topfoto. Doe eens een search, dan zal je zien dat de aangeduide prijs ook de prijs is die je betaalt (en dus geen extra's).
Geen extra kosten en je haalt je camera op bij Otto (van Topfoto) of laat hem verzenden. Ik heb wat dat betreft alleen maar goede geluiden gehoord over Topfoto.
Alleen opgepast als je een eigen bedrijfje hebt...er is dus ook (logisch) GEEN btw aftrekbaar, wat dan uiteindelijk wel veel scheelt. (mijn 5DmkII zonder btw is 1494 euro!!)
Comment