Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

advies bij Nikon 5700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• advies bij Nikon 5700

Hallo,

Ik heb mijn zinnen gezet op een Nikon 5700. Nu ben ik op het net eens gaan kijken en nu blijkt het dat in Amerika de prijzen een heel stuk lager liggen (rond de 500 us dollar).
    Nu zou ik door kennissen die binnenkort naar Nederland komen een exemplaar mee kunnen laten nemen.
    Is dit een goed idee? (ik denk aan service bij bv. een defect aan de camera.
    Nu heb ik begrepen dat in Duitsland de prijzen ook een stuk lager liggen, maar ik kan daar geen websites van vinden.
    Wat denken jullie? Zal ik voor een camera uit Amerika gaan

Ebbie
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

Originally posted by ebbie1971
    Nu heb ik begrepen dat in Duitsland de prijzen ook een stuk lager liggen, maar ik kan daar geen websites van vinden.

Ebbie
    http://www.topfoto-online.de

Daar staat hij aan 929 euro.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Doe maar niet. Is leuk zo lang het goed gaat, maar je kan jezelf veel problemen besparen door binnen Europa een goeie leverancier te zoeken.
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Hallo,

Ik heb mijn zinnen gezet op een Nikon 5700. Nu ben ik op het net eens gaan kijken en nu blijkt het dat in Amerika de prijzen een heel stuk lager liggen (rond de 500 us dollar).
        Nu zou ik door kennissen die binnenkort naar Nederland komen een exemplaar mee kunnen laten nemen.
        Is dit een goed idee? (ik denk aan service bij bv. een defect aan de camera.

Ebbie
        Ik heb eigenlijk geen probleem met bestellingen van verder weg zoals USA, maar voor een fototoestel zou ik dat toch enkel laten meebrengen als ik zeker was dat die persoon bvb heel regelmatig opnieuw naar ginder gaat in geval ik problemen heb en m'n toestel binnen moet.... Mij lijkt dat dichter bij huis ook al flink goedkopere mogelijkheden zijn (vb Duitsland / Luxemburg / Nederland ). En die afstanden zijn in noodgeval nog te overbruggen
        ---
        darix
        afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
        D70s

Comment

Working...
        X