Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alles zal afhangen of het op voorraad is of niet. Indien Konijn het niet heeft hangen zijn weer af van de leverancier... dus best ff bellen. Dan ben je zeker.
ok, dan bestel ik best nu zaterdag, om volgende zaterdag er achter te gaan.. en tja, ik heb geen andere keuze dan zaterdag gaan, tijdens de week naar school, woensdag werken voor school, dus blijft enkel nog zaterdag over
Als je iets in bestelling hebt en je komt het gewoon afhalen dan is er ook een snelkassa waar je niet in de rij hoeft te staan de zaterdag. Toch de winkel in Turnhout.
Als je iets in bestelling hebt en je komt het gewoon afhalen dan is er ook een snelkassa waar je niet in de rij hoeft te staan de zaterdag. Toch de winkel in Turnhout.
Is in de winkel in Den Ham ook zo... Maar 'k ook wel eens in een rij van >10 man gestaan bij de 'snelbalie' Maar 'k heb ook wel eens een nummertje getrokken en vervolgens te moeten wachten op 35 mensen voor mij. Ach, ik vind het meestal niet zo erg om te wachten. Heb je gewoon ruim de tijd om rond te kijken naar al dat moois.
Is in de winkel in Den Ham ook zo... Maar 'k ook wel eens in een rij van >10 man gestaan bij de 'snelbalie' Maar 'k heb ook wel eens een nummertje getrokken en vervolgens te moeten wachten op 35 mensen voor mij. Ach, ik vind het meestal niet zo erg om te wachten. Heb je gewoon ruim de tijd om rond te kijken naar al dat moois.
Inderdaad :d ik kijk al uit naar zaterdag,... *zucht*
al dat wachten neem ik er graag bij ^^
Ik heb zowel bij Konijnenberg als bij CameraTools via het net besteld en laten leveren.
Nooit problemen gehad. De goederen worden steeds heel behoorlijk verpakt.
Je kan eventuele zichtbare schade aan de verpakking altijd op de leveringsdocumenten vermelden bij de levering.
Comment