Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Continustand en scherpstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Continustand en scherpstelling

Als je de camera in continustand zet en je maakt foto's van bijvoorbeeld een wielrenner, zal de scherpstelling dan automatisch aangepast worden naarmate de renner dichter komt?

Alvast bedankt!

Re: Continustand en scherpstelling

Als je mode "continue AF" gekozen hebt wel ja (dit in tegenstelling to "singe shot AF").
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

Comment

Je stelt een vraag. Je geeft daarbij een goed voorbeeld. En ook nog het juiste antwoord.

Comment

Wel rekening houden dat de snelheid van je lens ook een grote speelt. En veeeel oefenen...

Comment

Bedankt voor de uitleg! Ik heb de instellingen teruggevonden en zal deze met het komende wielerseizoen eens uittesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3zzzie Bekijk bericht
            Bedankt voor de uitleg! Ik heb de instellingen teruggevonden en zal deze met het komende wielerseizoen eens uittesten.
            Je kan ook gewoon langs de straat gaan oefenen op auto's, dan heb je tijdens het seizoen onder knie(of niet).
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Je kan ook gewoon langs de straat gaan oefenen op auto's, dan heb je tijdens het seizoen onder knie(of niet).
              Daar zou ik toch mee oppassen hoor. Dat kan onverwachte agressie opwekken

Comment

Dan ga je op een viaduct staan, daar heb ik mijn focustracking ook getest bij 120km en dat deed de camera gewoon van de onderste serie tot de middelste serie scherpstelpunten(waarschijnlijk wordt het onderwerp dan te klein).
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                X