Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderwater wegwerp camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onderwater wegwerp camera

Ik heb eens ergens een onderwater wegwerpcamera gezien, maar weet niet meer waar. Zou zoiets willen om mee te nemen naar de rode zee (duikcruise) omdat een onderwaterhuis voor mijn dimage blijkbaar nog niet te vinden is en de ewa marine tas zo maar niet te bekomen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Bedoel je dit?

Lijkt me interessanter om een analoge versie te nemen en bij ontwikkeling een CD bij te vragen.

Comment

Volgens mij zijn die dingen bij elke fotograaf wel te krijgen. Voor de zomervakantie hebben ze die meestal wel op voorraad, nu moet je er waarschijnlijk speciaal om vragen.
      Let wel op dat je niet te dichtbij fotografeert, anders krijg je zo'n effect http://www.cootje.nl/photos/show.php?album=1&img=41

Even off-topic:
      Laatst heb ik een negen wegwerp toestellen laten afdrukken via Kodak. Omdat deze uiteindelijk op internet moesten komen, heb ik ze gelijk op zo'n Picture cd laten zetten. Dat is dus de eerste en ook de laatste keer dat ik dat doe. Het viel me enorm tegen. Omgerekend kwam de resolutie overeen met een 1,6 megapixel camera.

Rutger

Comment

Hallo,

Heb deze vakantie aan de l'herault doorgebracht en heb in de supermarkt volgend wegwerpcameraatje gekocht:

Gaf eerder bedroevende resultaten ... enkele van de betere kan je hier bekijken:

www.users.skynet.be/biohermans/vis

Greetz,

Todasranas
        Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Idd je moet je niet te veel voorstellen van die onderwater wegwerpcameraatjes. Juist onder het wateroppervlak kan je er wel enkele foto's mee nemen, maar van zodra je ietwat dieper duikt, is het nog onmogelijk om een goede foto te nemen. Er is gewoon te weinig licht aanwezig dan. Ik meen mij te herinneren dat er meestal voor onderwaterfotografie minstens een film wordt gebruikt van 800ASA. Vermits die wegwerp spulletjes maar maximum een 400ASA film hebben, zal je niet zo'n goede resultaten verkrijgen.
          :: http://www.dpix.be ::

Comment

Originally posted by deg
            Bedoel je dit?

Lijkt me interessanter om een analoge versie te nemen en bij ontwikkeling een CD bij te vragen.

Bedankt voor de info, als ik een analoge versie zou nemen zou ik de negatieven kunnen inscannen maar dan moet ik op resultaat wachten tot ik terug ben, anders kan ik telkens opladen voor een duik.
            Albums

Comment

Onderwater wegwerp camera???

Elke digitale camera moet je toch weggooien als ie onderwater is geweest??? LOLOLOL

Grapje
              R

Comment

Agfa heeft ook zo'n camera gemaakt, en ook nog een leuk filmpje van de toepassing van die camera.
                Klik op de foto om het filmpje op te halen als zip-file

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                Member of Han Fan Clan
                Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Originally posted by HV
                  Agfa heeft ook zo'n camera gemaakt, en ook nog een leuk filmpje van de toepassing van die camera.
                  Klik op de foto om het filmpje op te halen als zip-file

DIE IS GOED!!!!!

Comment

ik heb hier een ewa-marina "body" liggen.Als je toestel erin past mag je hem bruiklenen.Waterdicht garantie tot 6 m diepte

Comment

heb dit ook eens gekocht, eentje van fujifilm als ik me niet vergis, en moet zeggen dat de resultaten dik meevielen, als je in helder water niet dieper dan een meter of twee gaat krijg je er echt nog deftige foto's uit, trouwens gewoon gekocht in de supermarkt
                      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Originally posted by kodoal
                        ik heb hier een ewa-marina "body" liggen.Als je toestel erin past mag je hem bruiklenen.Waterdicht garantie tot 6 m diepte
                        Bedankt Kodoal, kwam jij ook naar de modelschooting, dan kan ik het daar misschien even bekijken.
                        EDIT: merk net dat je hem mee inricht begin van Alzeimer vrees ik, hoe was zijn voornaam ook weer
                        Albums

Comment

Ik heb zo een kodak camera gekocht in Italie, waar naar mij mening zeer mooie foto`s waren te nemen.
                          Bij thuiskomst binnen gedaan .
                          Was er niet zo tevreden van, op een diepte van ongeveer 4 meter krijg je een donker beeld .
                          Ook de weergave van visjes en dergelijk zijn armzalig,tenzij je natuurlijk naar grote vissen gaat kijken

Groeten Dirk

Comment

Working...
                          X