Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3000 of Sony Alpha 330 of Canon D1000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D3000 of Sony Alpha 330 of Canon D1000

Hallo,

Ik ben nieuw wat betreft digitale spiegelreflexcamera's. Ik zit te twijfelen tussen de Nikon D3000, de Sony Alpha 330 en de Canon D1000. Allen met een 18-55 lens. Ik ben dus op zoek naar een beginnerscamera. In een electronicazaak boden ze mij de Sony Alpha 330 aan, deze zou zelfs op sommige punten beter zijn dan de Canon D1000. De Canon D1000 is duurder. Wie kan mij een goede raad geven?

Bij voorbaat dank.

Re: Nikon D3000 of Sony Alpha 330 of Canon D1000

Oorspronkelijk geplaatst door D.1993 Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben nieuw wat betreft digitale spiegelreflexcamera's. Ik zit te twijfelen tussen de Nikon D3000, de Sony Alpha 330 en de Canon D1000. Allen met een 18-55 lens. Ik ben dus op zoek naar een beginnerscamera. In een electronicazaak boden ze mij de Sony Alpha 330 aan, deze zou zelfs op sommige punten beter zijn dan de Canon D1000. De Canon D1000 is duurder. Wie kan mij een goede raad geven?

Bij voorbaat dank.
    Helaas niemand. Vergelijk het met het kiezen van een auto.
    Neem een Mercedes, BMW en Audi van ongeveer hetzelfde budget. De ene zal iets meer vermogen in de motor hebben, de andere ....

Bij geen een van de 3 maak je echt een foute keuze. En geen enkele van deze 3 overtroefd die andere. Dus niet te veel piekeren en je hart laten spreken. Af en toe moet je dat doen anders wordt niet gelukkig. En er lopen hier al gefrustreerden genoeg rond.

Eens je de keuze gemaakt hebt moet je niet meer teveel terug kijken. Leer je camera (systeem) kennen en zoek naar manieren om er het beste uit te halen.
    Bij alle drie de merken zijn er body's en lenzen in overvloed om later te opwaarderen als je daar ooit zin/nood in hebt.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment