Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij fabrikant :(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen bij fabrikant :(

    Hoiii,

    ik heb nu twee en een halve week geleden een camera gekocht bij camera.nl. Een nikon d90. Deze was helaas niet opvoorraad en dus moest ik even wachten. Maar nu heb ik met camera.nl gebeld omdat het zo lang duurde. Ze gaven aan dat er problemen waren bij Nikon zelf en dat het daarom zo lang duurde. Half Februari kan ik hem verwachten. Hele aardige mensen daar bij camera.nl, maar ik begin me toch langzaam af te vragen of dit wel normaal is???
    Is er iemand die me kan gerust stellen of moet ik mn bestelling annuleren en ergens anders gaan bestellen.....

    Groetjes Anne

  • #2
    Re: Problemen bij fabrikant

    Misschien omdat de vervanger van de d90 er aankomt?
    Mijn Webstek

    Comment


    • #3
      Re: Problemen bij fabrikant

      Ik heb diverse winkels gezien en daar blijkt hij wel op voorraad te zijn.
      Je zou op een ander kunnen kijken maar je schrijft dat je hem al gekocht hebt, kan je daar nog onderuit.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

      Comment


      • #4
        Re: Problemen bij fabrikant

        Nikon is ervoor gekend voor zijn leveringsproblemen. Volg eens de lancering van een nieuw objectief : de data worden nooit gerespecteerd, de ene winkel heeft de lenzen vroeger en veel stock, de andere winkel raakt er niet aan etc etc etc Nikon is een heel goed merk, de leveringsproblemen moet men erbij nemen ! Van Camera.Nl heb ik hier op de site nog niet veel slecht gelezen. Maar als ik echt mijn mening mag zeggen : ik koop alleen in België en dan met het officiële certificaat van Nikon België/Nederland. In Vlaanderen en Brussel zijn er een paar serieuze winkels. De paar euro's die je meer betaald zijn snel terug verdiend bij eventuele reparatie onder waarborg. Ik spreek uit ondervinding !

        Comment


        • #5
          Re: Problemen bij fabrikant

          Oorspronkelijk geplaatst door sharpball Bekijk bericht
          Misschien omdat de vervanger van de d90 er aankomt?
          Goed mogelijk: Van http://nikonrumors.com/2010/01/31/ni...slinks-29.aspx

          Started receiving reports about D700 and D90 shortages/not in stock from around the world. Both cameras are due for an update this year.

          Comment


          • #6
            Re: Problemen bij fabrikant

            Ik had inderdaad al gehoord dat er een nieuwe versie van de d90 aankwam. Wachten vind ik niet zo erg (nou ja.. leuk is wat anders) maar sommige mensen die raadden me aan om de bestelling te annuleren. Dacht dat dit niet nodig was omdat ik van camera.nl wel goede berichten hoor.

            Comment


            • #7
              Re: Problemen bij fabrikant

              Nog iets vergeten : van een serieuze winkelier ben ik te weten gekomen dat er in maart een nieuwe cashback aktie komt !

              Comment


              • #8
                Re: Problemen bij fabrikant

                okeej dankje voor de tip!

                Comment


                • #9
                  Re: Problemen bij fabrikant

                  mss nog een reden om er in België die paar euro's meer aan te geven. In België is er een wettelijke garantieperiode van 24 maand, in Nederland zijn dit 'maar' 12 maanden...
                  Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Problemen bij fabrikant

                    Oorspronkelijk geplaatst door D_Reamzzz Bekijk bericht
                    mss nog een reden om er in België die paar euro's meer aan te geven. In België is er een wettelijke garantieperiode van 24 maand, in Nederland zijn dit 'maar' 12 maanden...
                    Goed opgemerkt ! Steeds voordeel om "bij ons" te kopen !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Problemen bij fabrikant

                      CameraNL geeft ook 2jaar op camera en lenzen,en ik vindt dat onze hoby al duur genoeg is, neem nu het prijsVerschil van 1oo€ bij sommige van ons voor een SB900
                      daar rijdt ik met een gerust gevoel mee naar Barendrecht.En nog nooit zever met hen gehad.Neem nu Konijnenberg die wacht al een maand op de SB900, al gebeld en hij weet niet wanneer ze afkomen,dus het probleem licht niet bij CamerNL
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Problemen bij fabrikant

                        Een kennis van me heeft de oude versie van de Nikkor 70-200 bestelt bij Konijn en die wacht er ook al een tijdje op.
                        Blijkbaar problemen met de bevoorrading naar de winkels toe...
                        Racing Pics
                        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Problemen bij fabrikant

                          Kan te maken hebben met een product dat eerdaags gelanceerd gaat worden, maar kan evengoed te maken hebben met de crisis. Fabrikanten bouwen hun stock af want opslag kost geld. Minder in voorraad is langere levertijden.
                          Onlangs een Western Digital harde schijf gekocht en drie weken levertijd gehad. Dat was een jaar geleden nagenoeg ondenkbaar.
                          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Problemen bij fabrikant

                            CamerNL rekent wel 3% extra aan voor Belgen, want de Belgische banken zouden hen die kosten aanrekenen.

                            En als het nog niet geleverd is, dan kan je er toch altijd onderuit? Je hebt nog 7 dagen na aankoop recht om af te zien van je aankoop.
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Problemen bij fabrikant

                              Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                              CamerNL rekent wel 3% extra aan voor Belgen, want de Belgische banken zouden hen die kosten aanrekenen.
                              Dat is niet logisch...
                              als je betaald naar een IBAN en BIC nummer dan mag de bank geen extra kosten meer aanrekenen. vroeger was dit wel zo... maar dan zitten de kosten toch ook bij de klant.
                              Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

                              Comment

                              Working...
                              X