Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eos 7D + 24-105 L bij geheugenkaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eos 7D + 24-105 L bij geheugenkaart

deze combinatie staat te koop voor 1998,- euro

Ik was geinteresseerd tot ik aan de afrekening (online) kwam met de vraag tot overschrijving naar een bank in Zwitserland denk ik. Hoe zit dit nu ? Ik las hier op het forum een aantal artikels over geheugenkaart , ik ben nu aan het twijfelen of er achter deze prijs nog een verrassing kan volgen qua BTW want dat staat niet expliciet vermeld op de site ??

blijkbaar heeft deze shop een aantal URLs waarbij er dan andere (hogere) prijzen staan voor dezelfde combinatie ??

Re: eos 7D + 24-105 L bij geheugenkaart

Hun nieuwste site is www.topfoto.nu .

Ik heb al 2 geheugenkaarten en een rugzak gekocht bij hen, niks van last gehad, zeer vlugge levering. Ook telkens de prijs betaald die op de eindafrekening van de bestelling stond.

Topfoto heeft een website met .be ook, maar dan betaal je meer btw enzo.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

zelfde configuratie op topfoto.nu 315 euro duurder , ook hier geen vermelding van btw ?? ik snap er niks van

Comment

en vandaag , 1 dag later dus staat hij nu 2319,- nog steeds zonder vermelding over btw

laat maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
          zelfde configuratie op topfoto.nu 315 euro duurder , ook hier geen vermelding van btw ?? ik snap er niks van
          Wat je ziet = prijs incl BTW... Waarom mail je de winkel zelf niet? Dan weet je het zeker...

Reden van prijsstijging: hij stond in promotie?
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Ik ga me niet uitspreken over de service of eerlijkheid van deze site....blijkbaar zijn er toch tevreden klanten....maar er is iets waarom ik alvast terughoudend ben om er wat te kopen. De ene keer heet die firma zus....een andere keer heet die firma zo. De ene keer moet je je spulletjes hier gaan afhalen(in een gewoon huis) een andere keer is het weer een ander adres. Diezelfde persoon heeft ook een paar verschillende namen die hij afwisselend gebruikt Een kameraad van mij koopt er regelmatig en heeft er niet echt een slechte ervaring mee, maar hij vind het toch een erg rare manier van handelen. Er was een tijd geleden nog een firma waar je redelijk goedkoop cameraspullen kon aanschaffen.......maar die is inmiddels verdwenen , samen met camera's en lenzen die gedupeerden er ter herstelling hadden naartoe gestuurd.
            Last edited by RUPSELKOPKE; 2 februari 2010, 10:47.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

en vandaag weer 200 euro minder , 3 prijswijzigingen op 3 dagen , is deze gelinked aan de beurs ofzo ??

Comment

Working...
              X