Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 3OOD - uitstel levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 3OOD - uitstel levering

    EOS 300D besteld op 30.09 bij digital-versand : vermoedelijke leveringsdatum : 42e week. Gisteren nog eens geïnformeerd : vermoedelijke leveringsdatum : vanaf 46e week ! Zou te wijten zijn aan "Lieferschwierigkeiten" van de firma Canon. Verdorie zeg, da's nog eens 4 weken erbij.
    En zeggen dat ze hem bij een paar andere online shops direct kunnen leveren. Maar ja, die bij digital-versand is al betaald en voordat ik die centen terugzie bij een annulering van mijn bestelling, is weeral minstens anderhalve week gepasseerd.

    Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

  • #2
    Vandaag in het bezit gekomen van de Canon 300D, geen bestelling niets, gewoon in de winkel in Nederland.. Maar wel met een beetje mazzel.. Overal zijn de levertijden onbekend of er wordt gezegt 'eind oktober'.....

    Nja, ben in ieder geval blij dat het weer in het weekeinde op gaat knappen.... kan ik flink gaan shooten...

    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #3
      Originally posted by igor
      EOS 300D besteld op 30.09 bij digital-versand : vermoedelijke leveringsdatum : 42e week. Gisteren nog eens geïnformeerd : vermoedelijke leveringsdatum : vanaf 46e week ! Zou te wijten zijn aan "Lieferschwierigkeiten" van de firma Canon. Verdorie zeg, da's nog eens 4 weken erbij.
      En zeggen dat ze hem bij een paar andere online shops direct kunnen leveren. Maar ja, die bij digital-versand is al betaald en voordat ik die centen terugzie bij een annulering van mijn bestelling, is weeral minstens anderhalve week gepasseerd.

      Ludovic
      Op dit moment worden door Canon enkel EOS 300D body's geleverd. Nieuwe leveringen van de kits zijn naar midden november tot eind december verschoven.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Stukje uit conclusie test EOS 300D van Focus Magazine (http://www.focusmedia.nl):
        "Canon is van plan om 70.000 camera's per maand te produceren. Hopelijk is het genoeg, de vraag zal groot zijn."
        De productie zal blijkbaar toch nog niet goed op gang gekomen zijn ... maar ik denk idd dat de vraag enorm zal zijn.

        Groetjes,
        Rudi.

        Canon PowerShot S50

        Comment

        Working...
        X