Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D op hebbes.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7D op hebbes.be

    tijdens het surfen tegengekomen een 7D voor 800 Euro
    françois

  • #2
    Re: 7D op hebbes.be

    Het helpt als je er een link bij plaatst.
    Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: 7D op hebbes.be

      Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
      Het helpt als je er een link bij plaatst.
      Ga naar hebbes.be en geef de volgende code in :
      Hebbes-code: 6321864

      Ik begrijp alleen niet waarom die norman de specs in het engels invoert
      Last edited by powerkiller; 23 januari 2010, 17:19. Reden: zetfoutje

      Comment


      • #4
        Re: 7D op hebbes.be

        Ik heb het ook even opgezocht.
        Kijk eens naar wat die kerel nog aanbiedt aan spotprijzen. Lijkt me een reukje aan te zitten. Zo goedkoop, dat kan haast niet zonder een adder onder het gras.
        Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: 7D op hebbes.be

          Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht

          Ik begrijp alleen niet waarom die norman de specs in het engels invoerT.
          Ik begrijp dat wel.

          Comment


          • #6
            Re: 7D op hebbes.be

            Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht

            Ik begrijp alleen niet waarom die norman de specs in het engels invoerd.
            omdat het een oplichter is vanuit het buitenland die hier goedgelovige probeert bij hun ... te krijgen.

            probeer maar eens contact op te nemen om de zaak te bekijken en testen of de vraag stellen waarom hij het verkoopt
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: 7D op hebbes.be

              Zoveel verschillende aanbiedingen, allemaal recente toestellen voor de helft van de prijs....reukje aan. Waarschijnlijk weer een nigeriaanse oplichtersbende, vandaar het Engels
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: 7D op hebbes.be

                Het moet inderdaad zoiets zijn, want een zekere 'Jasmine' uit Hasselt verkoopt net hetzelfde eveneens voor 800 € en zet ook alles in het engels (6295840);
                Van een toeval gesproken hé
                Tzal inderdaad zijn van eerst betalen en dan sturen wij op ....... maar ik vrees dat je lang zou kunnen wachten op de zending.
                Die oplichters zijn gelukkig zo dom om tegen spotprijzen aan te bieden.
                Voor iemand die er (n)iets van kent ..... er zit zeker geen slangetje maar eerder een boa constrictor onder het gras.
                Groetjes
                Eric

                Comment


                • #9
                  Re: 7D op hebbes.be

                  En waar al zolang een "Belangrijk" over gemaakt had kunnen worden Deze berichten komen zowat elke maand meermaals terug

                  Comment


                  • #10
                    Re: 7D op hebbes.be

                    ik zal eens wat info vragen. Eens kijken of er reactie komt. En of ik de camera mag komen bekijken.

                    Edit: even de schrijfvouten verwijderen die ik met de telefoon plaatste....
                    Last edited by belgiumtuv; 24 januari 2010, 14:45.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 7D op hebbes.be

                      onlangs m'n camera te koop gezet, kreeg ook een nigeriaanse oplichter (wel op 2e hands en kapaza), zo doorzichtig man , kon betalen met paypal (geripte visa card offcourse van één of andere toerist), maar meestal willen ze betalen via western union, die laten scammers toe. Vorige week zocht ik een 2e hands pda-phone, ook een goedkope prijs gezien, was één die zogezegd in Aalter woonde, maar bestelde via het Oostblok en je moest vooraf betalen Koop een gewone 2e hands van een echte Vlaming!

                      De enige pro-fakers zijn de ebay chinezen, maken alles perfect na, memorysticks, geheugenkaarten, mp3 spelers, ... maar de capaciteit is ofwel veel lager dan aangekondigd, ofwel veel trager (niemand meet of weet dit), ze zijn gehacked en tonen vb 16 GB op't scherm, maar 4GB in realiteit, als je er meer wil opzetten komen opeens foutmeldingen (read/write errors).

                      Er staan zelfs handleidingen op ebay forum om de fakers te vermijden, je moet maar eens zoeken op "fake memorysticks" of "fake cards", ze maken alles perfect na, op één klein detailtje na kun je zien of het echt is. Heb zelfs al gelezen over fake Calvin Klein onderbroeken, Gilette Fusion scheermessen, ...
                      Last edited by 2010; 24 januari 2010, 15:16.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 7D op hebbes.be

                        Oorspronkelijk geplaatst door belgiumtuv Bekijk bericht
                        ik zal eens wat info vragen. Eens kijken of er reactie komt. En of ik de camera mag komen bekijken.

                        Edit: even de schrijfvouten verwijderen die ik met de telefoon plaatste....
                        Niet doen want het is gewoon verspilde moeite... Ze hebben waarschijnlijk nooit zo'n camera van dichtbij gezien en spelen gewoon in op onze blinde hebzucht.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 7D op hebbes.be

                          OP 2 verschillende namen en adressen nog geen reactie gehad. Zoals jullie al verwachte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 7D op hebbes.be

                            Dat jullie in dergelijke gangsters nog energie steken om er een topic over te beginnen.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: 7D op hebbes.be

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Dat jullie in dergelijke gangsters nog energie steken om er een topic over te beginnen.

                              mir
                              Misschien is het wel de bedoeling om mensen te waarschuwen. Op deze topics kan je je eens goed laten gaan wat de commentaar betreft. Een soort van onluchtingsklep. Geen genade.

                              Comment

                              Working...
                              X