Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Besteld bij topfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Besteld bij topfoto

    Over 2 weken bestelde ik bij topfoto een polarisatiefilter en een
    breedhoeklens.Na 1 week kreeg ik een mail dat het nog een week kon
    duren voor het geleverd wordt.Sindsdien nog een paar mails gestuurd dat ik het gevraagde zelf kom ophalen, doch deze werden niet beantwoord.Straks heb ik een paar maal proberen te bellen en de
    telefoon steeds bezet.Is er iemand die Ingo Albert nog aan de lijn heeft gehad?
    Voordien heb ik eerst een Coolpix 5700 besteld en na een dag kon ik hem gaan ophalen. Nadien een video camera besteld, na 2 dagen kon ik hem gaan ophalen. En nu hoor ik er niets van.

  • #2
    ik heb gisteren met ingo gebeld omdat de levering van mijn A1 toch ook tijdje lijkt te duren én ik ook geen antwoord kreeg op mails. ofwel is er een probleem met zijn mailsysteem ofwel is het gewoon té druk
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Vanmorgen telefoon gehad (voicemail) van Ingo Albert dat mijn bestelling binnen is. Ik had nog een bijkomende vraag en heb zo'n uur of twee later zélf teruggebeld. Dadelijk Ingo Albert aan de telefoon, dus daar is niks mis mee.
      De laatste dagen al enkele mails uitgewisseld ivm mijn probleem-Sigma, en daar was altijd dezelfde dag of binnen enkele uren antwoord op.

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Zal morgen dan nog eens proberen. Maar ja hij zal het denkelijk te druk hebben. Bedankt voor de reply

        Comment


        • #5
          Ik dacht hier te ergens te hebben gelezen dat Ingo twee e-mailadressen had. Eén adres zou hij bijna onmiddellijk beantwoorden, bij de andere duurde het een tijdje...

          Greetz
          TOM
          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

          Comment


          • #6
            Hallo; vanmorgen nog een bericht terug gekregen dat mijn bestelling genoteerd was.Duitsland heeft echter een lang WE achter de rug ( Vrijdag was er een feestdag) en het zal te druk zijn.
            Vorige antwoorden waren steeds uitgebreid, nu alleen maar OK en zal laten weten wanneer ik de bestelling kan komen halen.

            Paul

            Comment


            • #7
              Inderdaad, hij heeft (op z'n minst) twee mail-adressen. Ingoalbert@t-online.de blijkt sneller te zijn.

              Greetz

              Sam Jae

              Comment


              • #8
                Inderdaad,op dit laatste heeft hij onmiddelijk gereageerd.
                De polaristiefilter was reeds binnen, doch hij wachtte nog op
                de breedhoeklens van Panasonic
                Iedereen vriendelijk bedankt

                Comment

                Working...
                X