Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trackingnr taxipost : hoe??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    het nummer dat in deze thread stond was maar een voorbeeldje, heb u mijn echt nummer doorgemail, kan u dit eens nakijken aub?

    MOD: heb net zelf via etracker van taxipost gekeken, en nu staan de spullen in transit in Eupen. blijkbaar is het NU PAS in Eupen afgegeven voor verzending?? zou ook kunnen dat ingo het zekere voor het onzekere heeft genomen en meteen een nieuwe heeft verstuurd
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #17
      Ik dacht dat het nr dat U gaf het juiste was, = namelijk van iemand anders dan.
      Als ik Uw nummer heb dan vind ik dezelfde informatie als jij.
      Het is in elk geval zo als Ingo het pakje binnendoet (ik geloof dat hij dat in Luik doet dan hebt ge de dag nadien Uw pakje en daar ben ik zeker van.Maar ge komt daar vanalle toestanden tegen vb adres onduidelijk, adres erafgevallen enz..
      CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
      Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

      Comment


      • #18
        Heb Uw nr nagetrokken morgen hebt ge het.Mocht ge het om 14 uur nog niet hebben bel dan naar de dispatching waar Uw pakje vertrekt naar U toe.Deze dispatching is een hoofdkantoor bij U in de buurt voor hem te weten bel gerust naar taxipost hoor, en vraag het telnr; van de dispatching bij U in de buurt en informeer daar dan en zeg dat ge dit pakje nog wild afgeleverd zien.

        Normaal gaat ge het morgen zeker hebben.

        Groetjes
        CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
        Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

        Comment


        • #19
          bedankt voor uw hulp. ik laat nog iets weten. mijn vrouw is morgen normaal gezien de hele vm thuis, dus met beetje geluk kan zij de camera in ontvangst nemen dan
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #20
            camera is deze morgen (EINDELIJK) geleverd. stond net op het punt de deur open te doen om te gaan werken toen de bel ging en taxipost daar stond te glunderen met mijn pakje. heb de camera enkel heel even uit verpakking kunnen halen en hem eens kunnen bekijken en 'voelen'. nog geen foto's kunnen maken want... IK MOEST GAAN WERKEN (damn)

            heb natuurlijk uitgerekend vandaag nog een meeting rond 17u in Antwerpen, dus zal maar laat thuis zijn. In elk geval is de camera er en dat is het belangrijkste
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

            Comment


            • #21
              Eind goed al goed! Was wel een kleine thriller...
              Ben benieuwd naar de eerste resultaten!!
              ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

              Comment

              Working...
              X