Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog iemand iets nodig bij PIN - BESTELD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog iemand iets nodig bij PIN - BESTELD!

    Ik ga in de loop van deze week of begin volgende week CF kaarten bestellen bij PIN - http://www.powerinnumbers.com.au
    De nieuwe Ridata X52 zijn er nu te koop 512MB@133€ - 1gig@250€.
    Nog iemand die iets nodig heeft en portkosten wil delen??

    Oli.

  • #2
    een collega van me heeft iets nodig. Als je uit de regio Zaventem-Haacht bent denk ik dat ze zeker zal willen meebestellen

    Comment


    • #3
      Nee, helaas. Van Oost-vlaanderen (Zele). Als zij tot hier wil komen om af te halen. Geen probleem.

      Oli.

      Comment


      • #4
        ze zal wachten tot mijn volgende bestelling .. oost vlaanderen is net te ver uit de richting voor haar krappe agenda, en zo dringend is het nog niet vind ze (heeft haar cam pas gisteren gekocht, en beseft nog niet dat een CF van 32MB op een 5MP camera niet overdreven is

        Comment


        • #5
          Olivier
          ik ben geïnteresseerd in een 512 Mb kaart
          Kben van regio gent (destelbergen)
          wat is je email adres, of zit je op msn ofzo?
          tmijne is thomas@t-design.be
          Nikon D70 | 35-80mm 5.6D | Sigma 180mm macro|

          Comment


          • #6
            regio oudenaarde (maar werk dikwijls op bureau in gent)
            denk eraan zo'n xdrive te kopen ofwel een CF kaartje van 512meg
            mail me eens met info wanneer je bestelling doet
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

            Comment


            • #7
              2 gegadigden. Allé, nog eentje dan kan ik er vier bestellen, das een mooi rond getal.
              eenmaal, andermaal ????

              Oli.

              Comment


              • #8
                ben van Berlare heb interesse voor een kaartje van 512 mb
                alfons

                Comment


                • #9
                  Verkocht! tenzij iemand nog van gedacht wisselt.

                  Oli.

                  Comment


                  • #10
                    welke 512mb kaartjes zijn interessantst? en prijs? denk er sterk over toch eentje te bestellen als prijs ferm scheelt ivm belgie
                    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                    Comment


                    • #11
                      De "Power Cards" zijn goed - standaard kaartjes met standaard snelheden qua schrijf en leesprestaties, ik heb er zelf 2 van. De nieuwe generatie ridata kaarten daarentegen zijn qua prestaties ongeveer 25% sneller maar wel iets duurder (30€). Als je al gebruik maakt van USB 2.0 kan ik persoonlijk niets anders aanraden dan de ridata (levenslange garantie) of de trenscend kaartjes (5 jaar). Het zijn vooral de schrijfprestaties die het fotograferen aangenamer maakt, en het lezen zorgt dat het wat sneller op schijf gezet wordt. Dit hangt natuurlijk ook af van de manier waarop je de foto's op je pc laadt. Gebruik je USB1.1 zal dat weinig of geen verschil uitmaken, met een USB 2.0 daarentegen is het verschil toch aanzienlijk. Van prijs liggen ze nog 15% goedkoper dan in Duitsland.
                      Prijzen in België is moeilijk want je vindt er geen, maar om een vergelijk te maken: 512MB Toshiba Xtraspeed Pro kost 180€ (met vergelijkbare schrijf/lees prestaties)

                      Meer info: kijk eens op dpreview - het gaat in deze vergelijkende test zelfs over het vorige model:
                      http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/default.asp

                      Oli.

                      Comment


                      • #12
                        voor mij graag:

                        1 GIG RIDATA SUPER PRO 52X COMPACT FLASH CARD


                        johan.m@chello.be



                        Comment

                        Working...
                        X