Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D MK III uit de VS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1D MK III uit de VS

heeft iemand al een camera gekocht in de VS (op ebay) en laten verzenden naar België?
    ik zou dit graag doen (zijn daar toch een stuk goedkoper) maar vraag me af hoe het zit met douane en dergelijke.
    iemand ervaring mee?
    Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

Re: 1D MK III uit de VS

Oorspronkelijk geplaatst door Philip-t Bekijk bericht
    heeft iemand al een camera gekocht in de VS (op ebay) en laten verzenden naar België?
    ik zou dit graag doen (zijn daar toch een stuk goedkoper) maar vraag me af hoe het zit met douane en dergelijke.
    iemand ervaring mee?
    voor kleine prulletjes ok, maar voor dingen zoals een dslr ga je zelden duanekosten kunnen vermijden, waardoor je minstens evenveel als hier gaat betalen

niet doen dus!
    5DmkIII en wat glas

Comment

bovendien ook wat twijfelachtiger ivm service en garantie vind ik.
      En verzenden van zo'n duur apparaat vanuit de US, neh, kben er ook geen voorstander van.

Comment

ok, bedankt voor jullie reacties.
        ik vreesde hier al voor en zal mijn zoektocht dan in België voortzetten
        Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

Comment

ok, bedankt voor jullie reacties.
          ik vreesde hier al voor en zal mijn zoektocht dan in België voortzetten
          Komen genoeg te koop nu de IV uitkomt ... sinds bijna een jaar te vinden via de Canon Outlet Store met 1 jaar Canon garantie, refurbished ... toen en masse aan 1600-1800 Euro ... nu rond de 1500 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...m=250552804206 ... wel de enige die verkocht is de laatste 3 maanden, dus niet meer zo courant aangeboden ... indertijd zaten er tussen die niet eens uit de doos geweest waren, dit volgens deelnemers op een Nederlands fotoforum waarvan sommigen er ook een handeltje meer gestart waren.

Comment

idd, er komen er zeker genoeg te koop, maar ik ben wat ongeduldig
            in de VS zie je er regelmatig rond 1300 incl verzendkosten verkocht worden...
            zo'n prijs zie ik wel zitten, dus ik wacht wel nog even

Comment

idd, er komen er zeker genoeg te koop, maar ik ben wat ongeduldig
              in de VS zie je er regelmatig rond 1300 incl verzendkosten verkocht worden...
              zo'n prijs zie ik wel zitten, dus ik wacht wel nog even
              Geef me dan maar eentje aan 1500 met een jaar fabrieksgarantie, verzending binnen Nederland is via DHL aan enkele Euro's

Comment

Of je gaat hem zelf in de USA halen, €340 heen en terug vlucht.
                Je kan er nog eventjes rondlopen en je toestel het land binnen 'smokkelen'.
                Is goedkoper dan de verzending + invoer.

Comment

haha, heb ik ook al overwogen, maar ik zie pas in september de mogelijkheid om te gaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                    Geef me dan maar eentje aan 1500 met een jaar fabrieksgarantie, verzending binnen Nederland is via DHL aan enkele Euro's
                    Probleem is: 95% van de leden hier is Belg dus kan je daar niet kopen (tenzij laten opsturen nr kennis of familie in NL))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                      Probleem is: 95% van de leden hier is Belg dus kan je daar niet kopen (tenzij laten opsturen nr kennis of familie in NL))
                      Jep ... je kan het als Belg laten afleveren op je Nederlands postadres ( die service bestaat !) ... dus laten opsturen naar kennis of familie is niet eens nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                        Jep ... je kan het als Belg laten afleveren op je Nederlands postadres ( die service bestaat !) ... dus laten opsturen naar kennis of familie is niet eens nodig.
                        of je gaat het gewoon halen hé. Voor zo'n toestel vind ik een dag de baan op niet erg hoor...
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          of je gaat het gewoon halen hé. Voor zo'n toestel vind ik een dag de baan op niet erg hoor...
                          Heb ik indertijd ook voorgesteld ... stock voor Nederland en Frankrijk zit in Tilburg ... maar afhalen dat kan niet, tja dat is hedendaagse logistieke logica

Comment

ik heb gisteren een gelijkaardig antwoord gehad (bij canon verkoper van Frankrijk)

Comment

Working...
                            X