Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Nikon] D900 geruchten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: [Nikon] D900 geruchten

Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos Bekijk bericht
    Wie is de OP?
    Ik = Originele Poster

De geruchten kloppen toch als een bus. Er is al twee weken geleden gezegd dat deze persconf geen D900 zou annonceren, enkel coolpix camera's. En dat er enkel nog wat lenzen te verwachten zijn. Een nieuwe DSLR zou pas op PMA aangekondigd worden.

Dus ik snap de voorgaande posts niet hoor...
    Verder: http://nikonrumors.com/2010/02/04/ca...-end-soon.aspx

Comment

LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Interessante banner rechts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        http://www.letsgodigital.org/en/index.html

Interessante banner rechts.
        Foto is een Nikon D3 met 14-24 F/2.8

http://press.nikonusa.com/gallery/ni...ambiance_3.jpg
        Last edited by zunoel; 5 februari 2010, 10:57.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Foto is een Nikon D3 met 14-24 F/2.8

http://press.nikonusa.com/gallery/ni...ambiance_3.jpg
          Ja dat had ik wel door.

't is de advertentie op zich die interessant is.

Maar er is geen link naar Nikon site, dus is het niet "officieel", maar waarschijnlijk van letsgodigital.com zelf.
          Wéér anti-climax.

Comment

juist nog 1 vraagje, zal de D90 nog zakken in prijs als zijn opvolger uitkomt of zal die gewoon verdwijnen? Maw is het de moeite om te wachten met een D90 te kopen tot zijn opvolger uitkomt of maakt het niet veel uit ?
            D90 + MB D80 + SB-900
            Nikkor 17-55mm 2.8G + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 VR + Nikkor 50mm 1.8D AF

Comment

Wat ik gezien heb bij overgang van D300 naar D300s is: D300 was nog een paar weken te koop aan een iets lagere prijs.

Maar veel verschil was het niet en de opvolger D300s zakte op een paar maand naar een prijs die maar iets hoger was dan de D300. Dus persoonlijk zou ik dan nog een paar maand langer wachten en een betere camera kopen voor bijna dezelfde prijs.

Als je van plan bent er een tijdje mee te doen, dan is het toch aangenamer een model te hebben dat nog enkele jaren verkocht wordt, dan een model te hebben dat na 2 weken outdated is...

soit, dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk. Ik wil niet "het nieuwste van het nieuwste" steeds hebben, maar als ik een dure investering doe, dan heb ik wel graag een model dat op moment van aankoop vrij nieuw is, zodat het nog een stuk langer kan meegaan, zonder dat ik me zorgen maak over een opvolger. Da's voor een deel psychologisch natuurlijk, want een D90 die 2 jaar oud is gaat even lang mee dan een D90 die je nu koopt.

Comment

Wat ik gezien heb bij overgang van D300 naar D300s is: D300 was nog een paar weken te koop aan een iets lagere prijs.

Maar veel verschil was het niet en de opvolger D300s zakte op een paar maand naar een prijs die maar iets hoger was dan de D300. Dus persoonlijk zou ik dan nog een paar maand langer wachten en een betere camera kopen voor bijna dezelfde prijs.

Als je van plan bent er een tijdje mee te doen, dan is het toch aangenamer een model te hebben dat nog enkele jaren verkocht wordt, dan een model te hebben dat na 2 weken outdated is...

soit, dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk. Ik wil niet "het nieuwste van het nieuwste" steeds hebben, maar als ik een dure investering doe, dan heb ik wel graag een model dat op moment van aankoop vrij nieuw is, zodat het nog een stuk langer kan meegaan, zonder dat ik me zorgen maak over een opvolger. Da's voor een deel psychologisch natuurlijk, want een D90 die 2 jaar oud is gaat even lang mee dan een D90 die je nu koopt.
                Je hebt gelijk natuurlijk, behalve indien ze (Nikon dus in dit geval) zouden beslissen om iets van functionaliteit niet meer in de opvolger in te bouwen wat nu bijvoorbeeld wel in het toestel zit (motor voor AF niet meer in body bijvoorbeeld als je AF-D lenzen hebt (wenst), enz...), op dat moment is het ouder toestel voor jou beter dan de opvolger....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Er is nog geen datum bekend wanneer deze linken actief worden

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Alweer verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                      Alweer verwijderd
                      Tja, ik weet niet óf er wat gestaan heeft, maar die D900 kan je net zo goed vervangen in D2800 (of wat je maar wilt), en dan krijg je hetzelfde te zien.
                      Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
                        Tja, ik weet niet óf er wat gestaan heeft, maar die D900 kan je net zo goed vervangen in D2800 (of wat je maar wilt), en dan krijg je hetzelfde te zien.
                        Eindelijk iemand die het door heeft !!!!!
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
                          Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                          Eindelijk iemand die het door heeft !!!!!
                          Dus wordt het een D2800?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Nog maar eens oprakelen...

Vanop [NR]: http://nikonrumors.com/2011/08/02/au...ccessors.aspx/

Today I received some information confirming Thom Hogan’s latest post (probably from the same source?): Nikon will announce D700 and D3s successors on August 24th, 2011. The D700 replacement will be available in Fall 2011 and the D3s replacement will be available at the beginning of 2012. Both will be produced in Malaysia. The D700 successor will have 24 MP, the D3s successor will have 18MP. Both cameras will have new AF-system and many new “astonishing” feature.

Benieuwd wat het gaat worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                              Nog maar eens oprakelen...

Vanop [NR]: http://nikonrumors.com/2011/08/02/au...ccessors.aspx/

Today I received some information confirming Thom Hogan’s latest post (probably from the same source?): Nikon will announce D700 and D3s successors on August 24th, 2011. The D700 replacement will be available in Fall 2011 and the D3s replacement will be available at the beginning of 2012. Both will be produced in Malaysia. The D700 successor will have 24 MP, the D3s successor will have 18MP. Both cameras will have new AF-system and many new “astonishing” feature.

Benieuwd wat het gaat worden...
                              this sounds as lot of crap to me since the lower-end camera will have better specs as the high-end camera. A successor of the D300s is expected to be announced. Nikon has moved production facilities away from the fukujima perifery to other sites in the country.

YMMV nerdi
                              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                                this sounds as lot of crap to me since the lower-end camera will have better specs as the high-end camera. A successor of the D300s is expected to be announced. Nikon has moved production facilities away from the fukujima perifery to other sites in the country.

YMMV nerdi
                                2 FX toestellen is wat je overal hoort doorsijpelen Een vermoeden bestaat dat de grootste druk op het DX topsegment immers wat afgenomen is door de super verkopende D7000. En 24MP met wat slappere FPS/hoge ISO tov een supersnelle 18MP sensor met alweer records brekende hoge ISO klinkt toch meer dan aannemelijk.

Comment

Working...
                                X