Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bof, je weet toch dat er uiteindelijk een vervanger/verbetering komt. Of dat nu vandaag of morgen is, maakt dan niet zo veel meer uit denk ik. Uiteindelijk maakt je D700 (en de mijne) er geen slechtere foto's door hé ;-)
Maar ik heb geen D700, enkel een D50
Ik wacht gewoon tot het de moeite is om over te stappen
Ik ben niet een "ik moet altijd het laatste nieuw hebben"-man hoor, maak je geen zorgen.
Vermoedelijk zal de volgende upgrade een D300s zijn, wat voor mijn behoeften/budget/kunnen meer dan voldoende is. Toch spreekt het FF verhaal mijn natuurlijk wel aan, vanwege de betere prestaties bij zwakke belichting.
Daar zit het hem Vroeger of later komt er toch eentje aan, wees daar maar zeker van. Er is geloof ik nog een persconferentie een dezer dagen, tenzij ik me ferm vergis. Mij zou het ook niet echt logisch lijken dat beginnersmateriaal en semi-pro materiaal op dezelfde conferentie aangekondigd wordt...
De geruchten kloppen toch als een bus. Er is al twee weken geleden gezegd dat deze persconf geen D900 zou annonceren, enkel coolpix camera's. En dat er enkel nog wat lenzen te verwachten zijn. Een nieuwe DSLR zou pas op PMA aangekondigd worden.
Comment