Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Nikon] D900 geruchten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: [Nikon] D900 geruchten

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Het zijn maar geruchten, dus niet te veel voorbarige conclusies trekken
    Neen, natuurlijk niet, maar ik dacht dat het prijskaartje rond de 2000 euro zou zijn.
    Maar dat zit er toch niet in denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonrumors.com
      In addition to the P100 and L110, Nikon will also announce Coolpix S3000 and Coolpix S8000 cameras. I am still expecting more details in the next few days.

I am sorry I keep bringing up compact cameras, but I think this is what the February 3rd announcement will be about. I now strongly believe that there will be another announcement in the week after February 3rd (or maybe the week before?) that will bring the good stuff. I do not think the February 3rd date will be for Coolpix cameras and DSLRs/lenses at the same time. Last year, Nikon first announced the D300s and D3000 (July 30th) and the week after (August 4th) four Coolpix cameras were released.
      Kan zijn dat er dus al sneller iets wordt aangekondigd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos Bekijk bericht
        Kan zijn dat er dus al sneller iets wordt aangekondigd...
        Yuppekes, de stroomversnellingen komen er aan

Afgaande op dit commentaar vanop Nikoncafe zou het wel eens een bom kunnen worden...

just spent two days with a friend who has an engineering sample (Field test model) of the Dx00 ( Under agreement not to expose the naming as of now )

Well, after this weekend. I can only say everyone with a D700 now, saying nothing the D700 replacement will have, can make them switch....

YOU ARE WRONG.

... en nog: twentyisthemagicnumber...
        Last edited by frank207be; 21 januari 2010, 15:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Yuppekes, de stroomversnellingen komen er aan

Afgaande op dit commentaar vanop Nikoncafe zou het wel eens een bom kunnen worden...

We zijn benieuwd ! ...

Walter
          D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            We zijn benieuwd ! ...
            Ik begin stilaan te hopen op een eigen Nikon ontwerp 20MP sensor met dezelfde onderliggende technologie als die uit de D3s... Geen Sony sensor dus...

Comment

Ik begin stilaan te hopen op een eigen Nikon ontwerp 20MP sensor met dezelfde onderliggende technologie als die uit de D3s... Geen Sony sensor dus...

Mag dat de "vertrouwde" 24,5 MP zijn? Zo heb je ook in crop nog 10 MP over , zoveel als met de oude D200 en voldoende voor bv. mooie macro's .

Walter
              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Mag dat de "vertrouwde" 24,5 MP zijn? Zo heb je ook in crop nog 10 MP over , zoveel als met de oude D200 en voldoende voor bv. mooie macro's .
                Ik heb zo'n scheef vermoeden dat zo'n 20MP sensor gelijkaardig aan die uit de D3s de 24.5MP Sony sensor in de hogere ISO's wel eens ver achter zich gaat laten En als we over die budgetten praten, is voor macro is een extra D5000 toch de perfecte camera, niet Als je overigens naar f/16 gaat dichtstoppen voor DOF zal het verschil tussen 10.5MP en 9MP crop sowieso te verwaarlozen zijn.

Comment

Ik heb zo een scheef vermoden dat het een FF EVIL camera zal worden.
                  Wait and see.
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Ik heb zo een scheef vermoden dat het een FF EVIL camera zal worden.
                    Wait and see.
                    Kan altijd, maar EVIL zou pas later dit jaar aangekondigd worden, en dan zeker in een kleiner sensorformaat FF past niet echt in het compacte verhaal.

Comment

Kan altijd, maar EVIL zou pas later dit jaar aangekondigd worden, en dan zeker in een kleiner sensorformaat FF past niet echt in het compacte verhaal.

Ha je bedoelt met een electronic viewfinder ?
                      Tja , als dat een nieuw type zou zijn met 5MP en very high refresh rate zou ik dat toejuichen maar ik denk dat ze nog niet ver genoeg staan om zoiets te bieden aan een betaalbare prijs .

Walter
                      D850

Comment

Model is mogelijk D700x ipv D900.
                        En als dat zo is, dan zullen de verschillen tussen D700 en D700x wel vrij beperkt blijven?

Comment

Die vermoedelijke (lees Nikon Rumors) standaardzoom 18-50/3.5-4.5 lijkt mij weer één van die onvergeeflijke meesterzetten van Nikon. Een zoom waar niemand op zit te wachten.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos Bekijk bericht
                            Model is mogelijk D700x ipv D900.
                            En als dat zo is, dan zullen de verschillen tussen D700 en D700x wel vrij beperkt blijven?
                            D700x is 2x verschenen puur op geruchten, D900 staat al op een verpakking van een batterij Thom Hogan denk wel dat Nikon volgende week misschien met iets anders uitpakt, en later dit jaar met de D900

Comment

Ik denk nieuwe 85 en lichtsterk breedhoeklensje.

Geen D900.
                              Last edited by VoN_DamN; 26 januari 2010, 23:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                                Ik denk nieuwe 85 en lichtsterk breedhoeklensje.

Geen D900.
                                Yup de 24mm f/1.4. [NR] en Thom Hogan zijn ondertussen al hunne ... aan het intrekken

Comment

Working...
                                X