Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd: nieuwe camera of objectief of beide?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies gevraagd: nieuwe camera of objectief of beide?

    Goedemiddag,

    Ik heb twee jaar geleden een D70 gekocht en deze in de loop van de tijd uitgebreid met twee nieuwe objectieven (18-55 en 55-200). Deze objectieven kwamen uit een D40x kit en kon ik van een kennis voor een goede prijs overnemen.

    Nu heb ik mijn camera al een tijdje niet meer aangeraakt. Ik vind de foto's die ik maak niet mooi genoeg (ruis is echt een mega probleem, maar ook het mini-lcd is lastig), dus ik zoek een nieuwe camera, met eventueel objectieven.

    Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste, en een instapmodel is voor mijn ervaring niet uitdagend genoeg denk ik... Welke camera's zou ik naar kunnen kijken? Of is enkel het vervangen van mijn objectieven voldoende? Welke objectieven kan ik dan het beste gebruiken?

    Hebben jullie tips?? Graag!!!
    Sander

  • #2
    Re: Advies gevraagd: nieuwe camera of objectief of beide?

    [Mod]Ik heb deze topic verplaatst van Gezocht, naar Camera's waar ie thuishoort. Je kunt trouwens niet reageren op een topic in Gezocht, enkel via PB.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment

    Working...
    X