Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke canon camera en lenzen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke canon camera en lenzen?

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    De basis kan je net zo goed leren met een 5D en een L objectief, dan heb je tenminste iets wat kwaliteit geeft.

MVG, Jeff c.
    Die "net zo goed" is misplaatst want jouw voorstel is minstens twee keer zo duur. Je kan het dus net zo goed leren met een veel goedkoper alternatief, en dan kan de persoon in kwestie later nog uitmaken of het duurdere materiaal wel echt nodig is... Op dat moment zal zij zich ook bewuster zijn van haar ware noden en dus gerichter kunnen aankopen.

Je weet niet welke kwaliteit de TS beoogt, antwoordt niet op de vraag en zonder rekening te houden met de beperkingen die zij stelt. Ik geloof dat dit misschien een idee voor een nieuwjaarsgeschenk is.

Bekijk eerst eens hoeveel plaatjes er met rede hier in de HOF en SC staan die met "minder" dan een 5D en L-objectief geschoten zijn ...
    People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
    http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christophe_db Bekijk bericht
      Die "net zo goed" is misplaatst want jouw voorstel is minstens twee keer zo duur. Je kan het dus net zo goed leren met een veel goedkoper alternatief, en dan kan de persoon in kwestie later nog uitmaken of het duurdere materiaal wel echt nodig is... Op dat moment zal zij zich ook bewuster zijn van haar ware noden en dus gerichter kunnen aankopen.

Je weet niet welke kwaliteit de TS beoogt, antwoordt niet op de vraag en zonder rekening te houden met de beperkingen die zij stelt. Ik geloof dat dit misschien een idee voor een nieuwjaarsgeschenk is.

Bekijk eerst eens hoeveel plaatjes er met rede hier in de HOF en SC staan die met "minder" dan een 5D en L-objectief geschoten zijn ...

Der is niks misplaatst, alleen streef jij budget na, en ik streef kwaliteit na, maar ik ben ervan overtuigd dat we beiden de intentie hebben de TS te helpen met haar beslissing. Met mijn voorstel is er geen tweede aankoop van beter materiaal nodig !

MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
        Of de kijkers worden boos omdat het huis op de foto's veel groter leek.......
        onzin, breedhoek laat de kamers tenminste zien. 't zijn fisheyes (die tot mijn grote verbazing behoorlijk veel door immokantoren gebruikt worden) die de mensen in de war brengen!
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

En nog steeds weten we niet wat Katrien met haar bestanden wil gaan doen.
          Ik ken een binnenhuisarchitecte die leent zo af en toe mijn Panasonic LX3 en maakt plaatjes die ze in een Powerpoint presentatie plakt, en daar wordt tevens een hand-out van geprint.
          Ze is er buitengewoon tevreden over.., maar misschien wil Katrien wel veel meer.
          Dat weten we niet!

Comment

Working...
          X