Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HULP GEVRAAGD!!! ik ben een beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HULP GEVRAAGD!!! ik ben een beginner

Hey allemaal ik ben een beginnend amateurfotograaf en zoek een DSRL fototoestel!
    Een instaptoestel maar ik twijfel tussen deze: Nikon d3000 canon eos 1000D en de canon eos 450d! welke raden jullie me aan en welke lenzen?

P.S.: bij de winkel waar ik de canon eos 1000d wil kopen is er een pakket met een 18-55 IS lens inbegrepen!! voor 449 euro is dit en goeie prijs?

Hulp gevraagd aub en bedankt.
    Grtz ellbries

Re: HULP GEVRAAGD!!! ik ben een beginner

De belangrijkste vraag is: "Wat wil ik zoal gaan fotograferen?"
    Zonder deze info kan niemand je iets adviseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      De belangrijkste vraag is: "Wat wil ik zoal gaan fotograferen?"
      Zonder deze info kan niemand je iets adviseren.
      ik zou graag natuur en dieren fotograferen ook voor op reis vb: een mooi stadje of uitzicht! niets heel beweeglijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ellbries Bekijk bericht
        ik zou graag natuur en dieren fotograferen ook voor op reis vb: een mooi stadje of uitzicht! niets heel beweeglijk
        Een 1000d +18-55 IS is al heel leuk om te beginnen. Maar als je ook dieren/natuur wil, kan je er beter ook nog wat tele bijnemen, bvb de 55-250 IS.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Ik heb zelf de Canon 70-300 IS USM....een fijne telelens voor zijn prijs (rond de 390 euro). (niet verwarren met de 75-300)
          Samen met een 450D misschien en de kitlens?

Hoe groot is je budget?

Comment

Ik heb zelf de Canon 70-300 IS USM....een fijne telelens voor zijn prijs (rond de 390 euro). (niet verwarren met de 75-300)
            Samen met een 450D misschien en de kitlens?

Hoe groot is je budget?
            tot ongeveer 550-600 euro
            met lenzen he xD

Comment