Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lcd protector

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lcd protector

    Iemand enig idee waar dat je in Belgie (Limburg)deze of een soortgelijke lcd beschermers kan kopen ?

  • #2
    Ik weet wel een adres in Duitsland, is dat goed genoeg?
    http://www.m5000.de/shop.html

    Comment


    • #3
      Ik heb toevallig deze week de LCD-protector folie bij Topfoto besteld. Minder dan 10 Euro voor drie stuks van HAMA.

      Deze link geeft de uitleg.

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Is er echt niks dichterbij ? Om voor 9.90 euro naar Duitsland te rijden is een beetje te en laten opsturen kosten ook al 10 euro extra

        Comment


        • #5
          Je gaat toch niet naar Duitsland rijden voor zo'n folie ?

          www.m5000.de/shop.html verstuurt die dingen gratis als de prijs 10euro of meer is.

          Ik heb net voor 10euro besteld ( 2x 10D, 1x A60/70 ). Met online banking van KBC is de EU overschrijving gratis, mtis IBAN/SWIFT codes bekend zijn.

          Dus totale kosten is 10euro
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #6
            In een vroegere thread heb ik aangeraden om frisket film te gebruiken die met een hobbymes wordt uitgesneden.
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=27006&SearchTerms=,
            Ik gebruik deze methode reeds enkele maanden met grote tevredenheid. En het uitsnijden gaat probleemloos, alleen geen druk uitoefenen op het hobbymes.

            hieronder een fotoke hoe het eruit ziet. Volgens mij hetzelfde als je kunt zien op de hogergenoemde site van topfoto en goedkoper en voldoende film voor de rest van je leven


            loco

            Comment


            • #7
              Originally posted by loco in thread http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=27006 *Snipped edition*

              Ik gebruik "Frisket film" of "Tak Low Film" die ik koop in een degelijke kunstakademie winkel of hobbywinkel. Neem glanzende film. Uiteraard verminderd de kwaliteit van het beeld. Maar het stoort mij niet bij de oppervlakkige beoordeling van de foto.

              Jammer voor deze keer, Loco, nét iets te laat om van jou handige tip gebruik te maken. Niet jou fout natuurlijk

              Van die beschermfolie weet ik dat je practisch niet kan zien of die erop zit of niet, zeer goede transparantie dus.
              Bij jou folie verminderd de kwaliteit van het beeld. Het is toch niet zo dat het lijkt alsof je doorheen een diepvrieszakje kijkt?



              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Absoluut transparant. Misschien verminderd de kwaliteit wel een beetje maar ik heb niet de indruk. Zeker geen diepvrieszakjeskwaliteit. Ruim voldoende om een foto te beoordelen. Vaak vergeet ik zelf dat er een folie op ligt.
                Ik stel voor dat enkelen die de duurdere folie gebruiken mij een email berichtje sturen met hun adres. Ik stuur hen een stukje folie op. Allé aan de eerst 10 of zo iets dan toch. Daarna kunnen ze vergelijken en beoordelen. De postzegel neem ik voor mijn rekening (hmmm)

                Comment


                • #9
                  Ik heb toch maar online besteld bij de m5000-shop in Duitsland.
                  Bedankt allemaal voor jullie reacties. Benieuwd hoe snel ze hier zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb mijn folie binnen van M5000. Ze zijn precies op maat gesneden, geen mm teveel of te weinig en echt helder als glas. LCD schoonmaken en direkt erop zetten, geen lijmkant aan de folie. Omgeving wel beetje stofvrij houden want elke stofje tussen LCD en folie is zichtbaar.

                    Groetjes, Blord

                    Canon 7D en wat lenzen.

                    Comment

                    Working...
                    X