Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon en Sony batterijen passen in de Minolta A1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon en Sony batterijen passen in de Minolta A1

    Canon en Sony batterijen passen in de Minolta A1


    Dit is de orginele Minolta akku NP-400 met een going prijs van 95,- Euro



    en dit is de geherprogrameerde GP akku voor de Canon met een going prijs van 29,- Euro
    de meest linkse hieronder is de GP akku voor de Canon


    Een klein stukje dik zilverpapier en een stukje plakband en acadabra u heeft ruim 70 Euro uitgespaard.

    Tot nu toe lukte me deze truc alleen maar met een geherprogrameerde GP akku of een orginele Sony akku.

    Bij alle andere akku's kreeg ik de melding geen Li-Ion akku.

    Nu wordt de Minolta batterygrip ook weer intressant want dan bent u voor nog geen 200,- Euro klaar.
    Een Minolta Batterijgrip compleet met 2 akku's.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    zéér interessant... die batterijgrip is in elk geval de eerste accessoire die ik me ga aanschaffen van zodra de A1 er is

    (otto : sorry maar ik heb te lang moeten wachten op uw replies en had camera al besteld bij topfoto...eigenlijk beetje té snel, want ik kreeg de dag daarop mailtje van uw firma dat de A1 binnen is...tja...hoop in elk geval dat ik voor de accessoires nog bij u terechtkan)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Originally posted by lapino
      zéér interessant... die batterijgrip is in elk geval de eerste accessoire die ik me ga aanschaffen van zodra de A1 er is

      (otto : sorry maar ik heb te lang moeten wachten op uw replies en had camera al besteld bij topfoto...eigenlijk beetje té snel, want ik kreeg de dag daarop mailtje van uw firma dat de A1 binnen is...tja...hoop in elk geval dat ik voor de accessoires nog bij u terechtkan)
      Dan zult u wel teveel betaald hebben want in Belgie is de A1 goedkoper dan in Duitsland .
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        ja, ik weet het :/
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

        Comment

        Working...
        X