Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50d / 7d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 50d / 7d

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Heeft U zelf intensief ervaring met de 50D in vergelijking met de 7D ?

mvg
    Sieg
    Nee, ik wil alleen maar weten waarom ik die niet mag vergelijken.
    Het lijkt me gewoon een actueel thema voor de potentiele kopers van een nieuwe Canon body......

Overigens denk ik dat iemand die niet speciaal een hele goede AF nodig heeft met een 50D beter af is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
      Nee, ik wil alleen maar weten waarom ik die niet mag vergelijken.
      Het lijkt me gewoon een actueel thema voor de potentiele kopers van een nieuwe Canon body......

Overigens denk ik dat iemand die niet speciaal een hele goede AF nodig heeft met een 50D beter af is.
      Hallo,

Ik zeg niet dat die 2 toestellen niet vergeleken mogen worden, uiteraard wel. Maarrrr je mag de prijzen niet vergelijken van deze toestellen.
      Ik heb zelf de 50D een half jaar gehad, prachtig toestel, wel degelijk een goede AF behalve bij actiefoto's zat hij er regelmatig naast.
      Heb nu sinds oktober een 7D en dat is nog een heel ander toestel qua AF, zoeker, HD video, aansturen van externe flitsers, enz....
      Daardoor vind ik persoonlijk het prijsverschil wel gerechtvaardigd.

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

de 7D is mijn droom dus als ik de kans had

natuurlijk is het budget wel belangrijk enzo jij moet natuurlijk betalen! succes met je keuze
        http://www.flickr.com/photos/autosport
        www.autosport.be

Comment

Overigens denk ik dat iemand die niet speciaal een hele goede AF nodig heeft met een 50D beter af is
          Ik denk dit niet Telekees, ik weet het en heb nooit anders beweerd

Eerste indruk 7D tov 50D, beeldkwaliteit raw + 10%, hoge ISO jpeg + 25%, AF + 30-50%
          Denk niet dat met de 7D alle fotos automatisch scherp zijn

Volgens de methode van Test Aankoop (noot: belgische consumentenvereniging) zou de 50D de beste koop zijn (maar dan is mijn 400D aan de huidige tweedehandsprijs nog veel beter)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Ik denk dit niet Telekees, ik weet het en heb nooit anders beweerd

Eerste indruk 7D tov 50D, beeldkwaliteit raw + 10%, hoge ISO jpeg + 25%, AF + 30-50%
            Denk niet dat met de 7D alle fotos automatisch scherp zijn
            En wat betekenen die procenten?

Comment

ben ook al een tijd aan het uitzien naar een 50d, en die keuze was makkelijk gemaakt... van een kleine 800euro spring je ineens naar 1250euro dus veel keus is er niet in mijn ogen als je naar het budget kijkt, maar omdat mijn belastingen twv een 7d ineens 5maanden vroeger waren word dit een tijd uitgesteld en wie weet wat de prijs van een 7d dan is

Comment

Working...
              X