Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten kon niet meer .... EOS 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Pol Callens
    Gefeliciteerd Igor met je aankoop. Begint bij mij ook te kriebelen om naar de Canon-stal terug te keren, nu de DSLR betaalbaar wordt. Toch nog eerst een beetje verder experimenteren met mijn CP 5700, een zeer allround en degelijk toestel.

    Groetjes,

    Pol.
    Bedankt Pol !

    Het zal nog even wachten zijn op de levering, hopelijk niet veel later dan de vooropgestelde termijn (midden oktober).

    Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

    Comment


    • #17
      Heb de 300D net twee dagen en ben nog volop aan het studeren. Na mijn coolpix5000 mis ik het wel dat ik het LCD scherm niet kan dichtklappen, zodat het veilig zit. Op het internet vind ik alleen maar LCD-protectors als een dunne film die je op het scherm plakt. Lijkt me wel veilig tegen de make-up van mijn neus, stof en vingerafdrukken - maar niet tegen krassen of deuken ... Heeft iemand hier een oplossing voor ?

      Comment


      • #18
        Originally posted by AMTS
        Heb de 300D net twee dagen en ben nog volop aan het studeren. Na mijn coolpix5000 mis ik het wel dat ik het LCD scherm niet kan dichtklappen, zodat het veilig zit. Op het internet vind ik alleen maar LCD-protectors als een dunne film die je op het scherm plakt. Lijkt me wel veilig tegen de make-up van mijn neus, stof en vingerafdrukken - maar niet tegen krassen of deuken ... Heeft iemand hier een oplossing voor ?
        Een oplossing kan ik er ook niet voor geven, maar het feit dat je geen bescherming hebt voor het tft-schermpje is wel een groot nadeel.
        Nu, ja met je neus kan je bezwaarlijk krassen maken en voor de rest heel voorzichtig zijn, zeker ?
        Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

        Comment


        • #19
          Heb de 300D net twee dagen en ben nog volop aan het studeren. Na mijn coolpix5000 mis ik het wel dat ik het LCD scherm niet kan dichtklappen, zodat het veilig zit. Op het internet vind ik alleen maar LCD-protectors als een dunne film die je op het scherm plakt. Lijkt me wel veilig tegen de make-up van mijn neus, stof en vingerafdrukken - maar niet tegen krassen of deuken ... Heeft iemand hier een oplossing voor ?
          Bij mijn G2 is dat hetzelfde als bij de Coolpix, maar bij deze toestellen is de LCD totaal onbeschermd zoals op de meeste toestellen, bij de 300D zitten beide schermpjes beschermd achter een plastieken plaatje, dat heel wat minder gevoelig is dan de LCD zelf.
          Opletten voor krassen moet je natuurlijk altijd.
          Mark (300D)

          Comment


          • #20


            Eindelijk een e-mail reactie ontvangen van Digital Versand...
            De 300D is in week 34/44 weer leverbaar, da's dus pas eind oktober.

            Wachten, wachten....

            Comment


            • #21
              Bij Top-Foto zijn ze in voorraad...

              Deze voor mijn vrouw is gisteren aangekomen.
              Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
              LidNr. BD0211BE

              Comment


              • #22

                Maar wat is de prijs voor de kit bij hun?

                Bij Digital Versand is de prijs 985,- euro.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Tinus

                  Eindelijk een e-mail reactie ontvangen van Digital Versand...
                  De 300D is in week 34/44 weer leverbaar, da's dus pas eind oktober.
                  Wachten, wachten....
                  Wat is week 34/44 ? Week 34 start op 18 aug. Week 44 op 27 oktober.
                  Moest misschien zijn : KW/44 ?
                  Originally posted by Tinus
                  Maar wat is de prijs voor de kit bij hun?
                  Bij top-foto thans 1099 € (voor de kit) en blijkbaar niet in voorraad want er staat : "Liefertermin offen".

                  Ludovic

                  EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                  BD0118BE

                  Comment


                  • #24

                    Er staat:

                    Die Canon EOS 300 D ist voraussichtlich ab der 43. / 44. KW lieferbar.

                    Misschien heel dom, maar wat betekend dat dan????

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tinus
                      Er staat:
                      Die Canon EOS 300 D ist voraussichtlich ab der 43. / 44. KW lieferbar.
                      Misschien heel dom, maar wat betekend dat dan????
                      Als ik mij niet vergis wil dit zeggen : waarschijnlijk vanaf de 43 à 44 week van het jaar (Kalenderwoche).

                      Ludovic
                      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                      BD0118BE

                      Comment


                      • #26
                        Deze Duitse winkel voor telescopen heeft 300D KIT in voorraad voor 1149€

                        http://forum.astronomie.de/phpapps/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=biete&Number=104071&page=0 &view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
                        Groetjes, Blord

                        Canon 7D en wat lenzen.

                        Comment


                        • #27
                          mermory perfect heeft ze ook misschien in stock.
                          Die van mij is iig binnen.

                          €1199 voor de starterskit, daar zit een extra battery + een 1GB MD bij tov van de gewone kit.

                          Gewone kit kost daar €1049 dacht ik
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Blord
                            Deze Duitse winkel voor telescopen heeft 300D KIT in voorraad voor 1149€

                            http://forum.astronomie.de/phpapps/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=biete&Number=104071&page=0 &view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
                            Adres dat je vermeldt betreft wel de link naar het astronomie-forum. Shopadres is http://www.scopequipment.com/produkte.htm. Op die site zie ik evenwel geen fotoapparaten te koop, alleen astro-materieel. Daarnaast is het verschil in prijs met digital-versand dan weer 164 eurootjes (voor de kit).

                            Ludovic
                            EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                            BD0118BE

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Perrush
                              mermory perfect heeft ze ook misschien in stock.
                              Die van mij is iig binnen.

                              €1199 voor de starterskit, daar zit een extra battery + een 1GB MD bij tov van de gewone kit.

                              Gewone kit kost daar €1049 dacht ik
                              U heeft alleen nog niet geantwoord op onze conformatie email van maandag. Het toestel ligt inderdaad hier sinds gisteren.

                              Ome Canon heeft weer een grapje uitgehaald met de nieuwe ladingen EOS 300 D toestel en batterijlader controleren of u inderdaad een Li-ion akku gebruikt. doet u dat niet dan einde oefening.

                              De lader laadt niet op etc. Ook een handige manier om extra geld te verdienen. Ze kunnen beter de akku's in prijs laten dalen dan worden ze ook verkocht.

                              Nu hebben ze extra geld geinvesteerd in een extra chip in de batterij en in de lader om te controleren of u ook een Canon akku gebruikt.

                              Maar geen nood een extra lading Sanyo vervangakku's lossen het probleem ook op voor 29,- Euro
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Otto Knap
                                Maar geen nood een extra lading Sanyo vervangakku's lossen het probleem ook op voor 29,- Euro
                                En laden die Sanyo batterijen dan wel op in de Canon lader ?

                                Ludovic
                                EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                                BD0118BE

                                Comment

                                Working...
                                X