Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D5000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D5000

Dag allemaal!

Bij carrefour staat er een Nikon D5000 id aanbieding voor 700€. Er zit ook een Tamron 55-200 mm bij. Kwil al een tijdje een spiegelreflexcamera kopen en vroeg mij af of dit een goede keuze is? Is het een goed toestel om aan te kopen? Handig voor een amateur zoals ik?

Laat jullie horen!
    Groetjes

Re: Nikon D5000

Hallo, eind juni heb ik ook een Nikon D5000 gekocht, en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben... Zelf ben ik nog maar beginnend amateur hoor, dus echte technische uitleg hierover kan ik je niet meedelen... Maar het toestel bied me -naar mijn mening- veel mogelijkheden...
    Succes met de aankoop van deze of een ander toestel
    Groeten, Nele

Comment

Even gekeken bij Konijnenberg...

D5000 body = €483
      Tamron 55-200mm = €107

Totaal = € 590

Is misschien een ritje naar Turnhout waard...

Voor ongeveer 't zelfde geld, €700, zou ik echter gaan voor DEZE combinatie, D5000 + 18-105VR, gewoon omdat die lens meer mogelijkheden biedt. 55mm op een crop-camera, zoals de D5000, is ongeveer 80mm, wat al een redelijk zoom is. Binnenskamers ga je daar niet veel mee kunnen doen. Bovendien is de Tamron 55-200 geen slechte lens voor €107, maar je mag er niet te veel van verwachten ook niet.

Mvg

Chris

Comment

Bij carrefour staat er een Nikon D5000 id aanbieding voor 700€. Er zit ook een Tamron 55-200 mm bij.
        Voor ong.650 € heb je tegenwoordig al een D90, doe daar een 18-105 Vr bij en voor ong. 830 € heb je semi-pro materiaal in huis
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Working...
        X