Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale camera via internet kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• digitale camera via internet kopen?

ben van plan om een digitaal fototoestel (pentax 550) aan te kopen.
    blijkt dat dit toestel via het internet stukken goedkoper is dan hier. heeft iemand ervaring met aankopen via amerikaanse internetbedrijven (aangeboden via dprevieuw.com) en hoe zit het met verzendingskosten en douanetaxen? kan geen tarieven vinden op de desbetreffende sites.
    pentax optio 555

http://www.tweakers.net/pricewatch/54447

en bij topfoto €515
    http://www.topfoto-online.de/

in de US gaat ook wel, maar *kan* zijn dat je taxen moet betalen
    en dan is er ook nog die garantie kwestie, 't is dus niet allemaal rozegeur en ...
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Ik heb ook geen ervaring met kopen in de States maar de invoertaksen zijn toch vrij hoog (ken ook het juiste tarief niet). Volgens velen hier bij bd zijn de prijzen in de EU vergelijkbaar of zelfs goedkoper alhoewel de dollar de laatste weken weer iets goedkoper geworden is.
      Ik heb mijn G3 een drietal maanden geleden gekocht bij www.alternate.nl. Op dat moment kostte het toestel zo'n 100€ meer in België, heb dus toch een serieuze korting kunnen versieren he.
      In Duitsland zijn er nog goedkopere en betrouwbare internetwinkels.
      bv www.top-foto.de
      Persoonlijk heb ik daar ook nog niets gekocht maar hier bij bd kun je al honderden positieve ervaringen noteren.

Greetz, elo

Comment

Ik zou het alleen via internet kopen als er een bedrijf of een winkel aangekoppeld is waar je de camera evt. zelf kan afhalen en afrekenen.
        Je heb dan geen risico met betalingen.

Originally posted by tania
        ben van plan om een digitaal fototoestel (pentax 550) aan te kopen.