Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probs met 10D/D100 met niet-merklenzen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Dank je wel Erik en Natalia voor jullie reply.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje schrok dat het met Canonlenzen ook kan gebeuren.En zeker met die L-lenzen!Persoonljk vind ik dat dat niet mag gebeuren al is elektronika soms natuurlijk erg onberekenbaar en vatbaar voor allerlei invloeden.Maar daar gaat Canon dan toch een beetje in de fout.Te snel wisselen van modellen,lenstypes...???Ze hebben natuurlijk wel de markt in handen en maken geweldige toestellen en lenzen!

Natuurlijk wil ik hier ook geen Canon-Nikon welles/nietes-spel gaan uitlokken.Zoals je zegt Erik moet je een camera kopen die je bevalt en niet vanwege het merk.

Ik wil me gewoon goed informeren daar gaat over een boel geld en gewoon ook daar het me interesseert en ik hier weeral veel bijleer.

Nikon spreekt me ook aan daar zij die 12-24mm groothoek hebben en daar kick ik wel op.Maar mijn eerste voorkeur ging toch uit naar de 10D die wat recenter is en die L-lenzen die grote klasse zijn.

Danny's Photosite

Comment

10D recenter ........ ben je van plan om ieder jaar je dslr te vervangen? Wat geeft het dat de Nikon D100 al 1 1/2 jaar verkocht wordt? Blijkbaar is tie goed, anders zou Nikon al eerder met een opvolger zijn gekomen? Ik heb voor het eerst eindelijk het gevoel dat ik een camera heb waar ik blij mee ben. Na een jaartje de Sony Mavica, een jaartje de Sony DSC p1, 2 maanden de Nikon coolpix 5000 heb ik nu een jaar (+ 2 weken ofzo) mijn Nikon D100. Ik heb totaal niet de behoefte aan een nieuwere camera en ik ben "bang" dat ik voor het eerst in mijn leven een aantal jaren met een camera ga doen.
      Dat mijn foto's nog niet "je van het" zijn ligt aan mij, en het te vol zijn van de objecten die ik fotografeer waardoor ik niet KIJK , maar dat ben ik, niet mijn D100'tje

amen

Comment

Originally posted by NataliaNL
        10D recenter ........ ben je van plan om ieder jaar je dslr te vervangen?
        Neen hoor ,helemaal niet.Het geeft helemaal niks dat ie al anderhalf jaar verkocht wordt.Dat verandert niks aan de kwaliteit van het toestel en de kwaliteit van de foto's die je er kan mee nemen.
        Maar dat neemt niet weg dat ik de 10D grondig bekeken heb omdat ie wat recenter is.Zitten er zaken op die moderner zijn,zijn de verschillen groot...?En blijkbaar niet (voor mij toch niet) en dus heeft Nikon inderdaad een goed toestel gemaakt.

Danny's Photosite

Comment

Working...
        X